♥ Weekendfun

Eftersom ingen anser att jag har rätt till en åsikt om vad jag tycker så lägger vi ner skiten. Jag ska tydligen va sådär liten och oskyldig som alla andra vill att jag ska vara. Men då har ni verkligen vänt er till fel människa. Jag har ett jävla humör och vilka humörsvängningar sen. De vet jag och de vet ni och de får ni leva med. Ena dan mår ja skitbra och är rentav lycklig, andra dan kan ja ligga på botten och bara försvinna. Så är det och det är inget jag kan göra åt just nu. Lev med att jag kommer skriva av mig här. Och det är inte för att få kommentarer av er utan för att lätta hjärtat och må aningen bättre. Vilket ja gjorde igår efter ja fått skriva av mig lite. Ni behöver inte läsa de om det är så att ni inte tycker om vad jag skriver. Men acceptera att om ni kommenterar så kommer ja me en motkommentar om jag har en pga de ni skrev.

Iaf.. Skit i det nu. Tänker iaf jag göra. Håller på och tvättar nu. Ska städa rummet strax så de ska lukta gott här. Såpa dvs. Ska försöka ta mig an den satans takfläkten som jag inte vågar tvätta. Ja jag är höjdrädd. Men ja får väl ta mig i kragen och försöka fixa det ändå på nått sätt. Farsan får väl hålla i mig i värsta fall.

Sen blir det att packa för i morgon drar jag norrut till Östersund för att hälsa på Majja, hon förstår mig iaf vilket är skönt! Vi kan bråka men ändå inte sluta älska varann och de tycker jag är skönt! Man måste kunna få utlopp ibland, kanske låta bli och prata på ett par dar, men sen så får man ett sms lr så skickar man ett själv å då vet man att det är över. Det är inte alltid man går ihop me alla på alla stadier. Och sån pass vänskap har vi så att vi förstår det. Älskar min Majja :D

Sen ska vi till Sundsvall på lördag morgon för att se Sebbe uppträda lite på fisktorget där. Några låtar akustiskt sen får man väl se om man får chans och prata med han oxå. Sen åker vi tebax till Östersund så vi är hemma vid 8, en timme innan kvällens dans. Så man får byta om på tåget lr nått. Så vi drar upp till Aspås på en gång vi kommer till Östersund. Blir ett jäkla farande. Men de e sånt som är kul! :D Lite roadtrip sådär ^^ Ska bli kul att komma bort lite över helgen.

Vi får se om de blir nå fika me Daniel när jag är uppe lr inte. Han va tydligen sjuk nu men man får hoppas på de bästa. Annars kommer jag nog upp nå fler ggr snart. :) Älskar Östersund på sommrarna. De tråkiga är bara att SJ tar bort direkttåget mellan Ljusdal och Östersund, Juni - Augusti. Lite trist. Då måste man åka via hudik/sundsvall för att ta sig dit.. 4,5 timmars resa som i vanliga fall tar 2.. bah! Trist värre. Tur inte priserna ändras så mycket iaf..

Nä nu ska ja skutta in i duschen för ja ska ner på stan me Malin och fika lite. Sen behövs de inhandlas lite inför helgen!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Klara

Klart du får ha åsikter, men skriver du ner dem där alla kan se så måste du ju räkna med att andra har åsikter om det du skriver också. :)

2009-05-27 @ 13:46:27

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback