♥ Turné 2009 (del 15)

Sådär.. ännu en uppdatering :P Hehe. Har kollat upp lite och det blir inge EMD/Date i Sthlm för min del. Hoppas Maria kan avboka rummet om hon inte åker ner själv då såklart. Jag säger varje ggn att jag kan inte veta hur mycket ja får förns ja fått pengar lr om ja ringer upp FK den veckan de ska betalas ut och kolla. Och nej jag får inte tillräckligt mycket pengar. Ja får full utbetalning, men det räcker ändå inte.

Och jag vill inte missa Kindbergs en gång till nu pga dålig ekonomi så dom går före just nu. Nej jag är inte besatt av EMD så ja behöver inte se dom varje ggn tillfälle ges. Jag får vänta tills gatufesten bara. De är inte hela världen :) Bara en månad till. Den biljetten köper jag btw i morgon. Så de ska bli skönt att de blir gjort! Tog bort Arvingarna i juni oxå. Vill verkligen inte gå på dom i Jarse. Arvingarna är ett partyband till mig, och i Jarse äre VÄRLDENS SÄMSTA scen för oss fans. Liten, trång och sura dansare som blir pissen om man så går fram och tar ett kort. Så nej. Jag vill inte dit, ja kan leta upp nå bättre ställe me Arvingarna istället. Date, Kindbergs.. ja dom går bra i Jarse för dom dansar ja hellre till lr bara står och njuter. Så de e lugnt, men inte ett band som Arvingarna.

Så såhär ser det ut nu för mig!

JANUARI:
Barbados - 4 januari - Stockholm (Viking Line Cinderella)

MARS:
Kindbergs, Svänzons, Titanix, Zlips, Shake, Martines - 21 mars - Sundsvall (Folkets Hus)
EMD - 26 mars - Sundsvall (Birsta)
Arvingarna - 28 mars - Viksjöfors (Viksjöfors paviljongen)


APRIL:
EMD - 4 april - Valbo (Valbo Köpcenter)
Date - 5 april - Stockholm (Viking Line Cinderella)


MAJ:
Måns Zelmerlöw - 1 maj - Valbo (Valbo Köpcenter)
Arvingarna - 2 maj - Ljusdal (Tallåsen Folkets Hus)

Date - 30 maj - Östersund (Aspåsnäset) << Nästa dans!

JUNI:
Kindbergs - 5 juni - Jättendal (Älvstagården)

JULI:
EMD - 2 juli - Sundsvall (Gatufesten)
Date - 10 juli - Jättendal (Älvstagården)
Semester 1 vecka - 25 juli - Stockholm (Nacka)

AUGUSTI:
Barbados - 14 augusti - Ljusdal (Folkets Park)
Mickeys, Highlights - 22 augusti - Östersund (Aspåsnäset)
Kindbergs - 26 augusti - Stockholm (Viking Line Cinderella)
Date - 29 augusti - Östersund (Aspåsnäset)

OKTOBER:
Date - 17 oktober - Hudiksvall (Folkets Hus)

NOVEMBER:
P!nk - 10 nov - Stockholm (Hovet)

DECEMBER:
Scotts - 5 dec - Hudiksvall (Folkets Hus)


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Pea

Ja får se hure blir den 5e.. ja du vet pengar pengar strul hela tin!!! blir toki haha!

Jaja

2009-05-25 @ 12:16:00
Detta är skrivet av: Randy

Vilken bra konsert planering!

2009-05-26 @ 18:26:11
Adress: http://randys.se

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback