♥ Turné 2009 (del 14)

Blev inte riktigt som planerat. Skulle på Kindbergs idag men tyvärr så hade pengarna hunnit tagit slut på räkningar å vela inte låna pengar av nån heller så ja sitter här hemma nu i min pyamas och myser framför tvn istället. Inte på nått trevligt humör dock för ja blev mäkta besviken på hur kvällen urartade sig. Morsan försökte hjälpa till men nej tack. Dom har mindre pengar än mig egentligen så ja lät henne inte. Aja. Kindbergs kommer till Jättendal om ca 1 månad så överlever gör ja ju. Hade ju bara sett fram emot att ha skojj i helgen. Tänkte åka å hälsa på Johan ändå där ja hade fått sova efter dansen. Men känner mig inte speciellt social just nu..

Sen har ja inte råd med EMD i E-tuna som bestämt heller. Inte heller Streaplers i Östersund och Highlights i Hög tog ja bort oxå för ja får se dom i Östersund nån dag senare. Behöver inte se dom flera ggr i månan.. Sen så ska jag och Anna iväg på en Kindbergs kryss i augusti :) Ska bli kul och komma iväg och träffa henne igen! Fy va kul vi ska ha :D Sen e hon skyldig mig en drink oxå ;P haha. Anledningen till att ja fick skippa Streaplers och EMD i juli är för att jag måste ha råd me min semestervecka i Sthlm med Majja och den är viktigare för mig nu. Plus att de verkar på tok för krångligt att ta sig T&R till stugbyn i E-tuna som vi kontaktat om man inte har bil och körkort. Blir både dyrt och krångligt. Så nej tack. Lever hellre lite lättare i Sthlm istället. Vill verkligen ha den semestern så den värderar jag högt! Men men, så här ligger de till just nu. Nu ser ja fram emot Date i Östersund i slutet av Maj :) Ska bli skojj skojj att komma upp till min "plastfamilj" igen och träffa dom + att såklart få se Date i mitt å Majjas traditionsställe, dvs som vi säger de, Apsås ;P Hehe...

JANUARI:
Barbados - 4 januari - Stockholm (Viking Line Cinderella)

MARS:
Kindbergs, Svänzons, Titanix, Zlips, Shake, Martines - 21 mars - Sundsvall (Folkets Hus)
EMD - 26 mars - Sundsvall (Birsta)
Arvingarna - 28 mars - Viksjöfors (Viksjöfors paviljongen)


APRIL:
EMD - 4 april - Valbo (Valbo Köpcenter)
Date - 5 april - Stockholm (Viking Line Cinderella)


MAJ:
Måns Zelmerlöw - 1 maj - Valbo (Valbo Köpcenter)
Arvingarna - 2 maj - Ljusdal (Tallåsen Folkets Hus)

Date - 30 maj - Östersund (Aspåsnäset)  << Nästa dans!

JUNI:
Kindbergs - 5 juni - Jättendal (Älvstagården)
EMD, Date - 10 juni - Stockholm (Gröna Lund)
Arvingarna - 30 juni - Järvsö (Åsliden Nor)

JULI:
EMD - 2 juli - Sundsvall (Gatufesten)
Date - 10 juli - Jättendal (Älvstagården)
Semester 1 vecka - 25 juli - Stockholm (Nacka)

AUGUSTI:
Barbados - 14 augusti - Ljusdal (Folkets Park)
Mickeys, Highlights - 22 augusti - Östersund (Aspåsnäset)
Kindbergs - 26 augusti - Stockholm (Viking Line Cinderella)
Date - 29 augusti - Östersund (Aspåsnäset)

OKTOBER:
Date - 17 oktober - Hudiksvall (Folkets Hus)

NOVEMBER:
P!nk - 10 nov - Stockholm (Hovet)

DECEMBER:
Scotts - 5 dec - Hudiksvall (Folkets Hus)


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria Bredin

mmm stället i e-tuna verkade lite tjomsigt

2009-05-09 @ 19:54:41
Adress: http://mariachen.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback