♥ Städdag

Så fort min mage blivit lite bättre, håller fortfarande på å bubblar å har sig fastän ja inte ätit nå tabletter.. Hua.. iaf.. när de blivit lite bättre så ska jag ta och städa upp i rummet. Just nu vågar ja inte lämna stolen :S .. Asjobbigt verkligen. Hua.. Har en garderob som borde gås igenom. Har fortfarande saker där som jag inte kan använda. Men de åker ner i en flyttlåda så får de ligga där tills ja gått ner några KGn så får vi se om ja får på mig dom sen :) Sen såklart massa vinterkläder som bara tar upp plats just nu...

Nu ska ja spela lite WoW.. sitter ju ändå fast i den här stolen, så då kan jag väl iaf roa mig själv..


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Lovisa

Snygg din blogg är :) Jag Älskar Hello Kitty :D

2009-05-20 @ 14:00:07
Detta är skrivet av: Verran

Vad jättefin bloggen är nu <3

2009-05-20 @ 15:18:29
Adress: http://verraan85.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback