♥ Sova

Ja borde sova. Men jag har så fruktansvärt ont i nacken å ner i ryggen så ja vet inte vart jag ska ta vägen. Hua.. blir väl bättre om ja lägger mig ner men.. hmm. Aja.. Lunchlåda är gjord för i morgon iaf och dessutom äre sista dan i morgon för mig. Fick inte ihop pengar till busskort och AF hjälper mig ju inte me de heller. Så i morgon säger jag tack och hej för mig på Jysk. Haft skitkul där verkligen. 4 månader har gått och de känns som de va igår ja började där. Men nu har ja fått de ja behöver för utbildningen (4 mån butiksvana va ett krav) så de e ju bra iaf!

I morgon äre dessutom andra delfinalen innan stora finalen i ESC. Ska bli trevligt å bänka sig framför det igen. Mysa me lite popcorn och gurkvatten. Japp började ju hos dietisten idag så nu ska ja hålla mig efter vårt "schema" som vi tagit fram. Ska ta och skriva lite mer om det i min viktblogg i morgon lr till helgen. Vi får se när jag orkar. Ni ska få reda på om lite vad vi snacka om iaf.

Nä ska ta ett äpple och krypa ner nu. Kolla lite charmed tills ja somnar, men magen skriker. Inge bra.. hoppas äpplet kan få tyst på'n..

Pöss!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: madde

fin blogg

2009-05-14 @ 22:26:47
Adress: http://frumaddis.blogg.se/
Detta är skrivet av: Foki

svar: tack så jättemkt! :) jag kommer så småningom lägga ut vad jag använder för hårprodukter ^^ håll utkik bara :)



Ha en toppen dag :D

2009-05-15 @ 10:16:12
Adress: http://foki.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback