♥ Shoppingdag

Idag har jag och Majjsan vart i stan hela dan typ :) Shoppat och käkat på Kina med Anna. Skitkul verkligen. Härlig tjej som jag gärna träffar igen! Jag hade råd och shoppa lite vilket va kul. Inge kul å fönstershoppa faktiskt. :(

Köpte följande:
- Paraply (rosa med silverstjärna)
- Små svarta hårsnoddar
- Örhängen
- 80 tals collegetröja
- Strumpor
- Nylonknästrumpor
- Turkos sjal
- 2 par trosor
- Kylskåpsmagnet (Med dolly parton)
- Dörrskylt (Do not disturb)
- Läppsyl

Tror de va allt. Va kul faktiskt! Va längesen jag shoppade på riktigt nu. Bara köpt en tröja lr typ nått litet förut, länge sen ja kunna shoppa på riktigt :D Bilder på vad jag köpt kommer upp i BDB för er dom har tillgång till den.

I morgon äre dax för Sebbe och Date, ska bli skojj skojj även det. Sebbe har jag aldrig sett förut, har inte vart så stormförtjust i han tills för nån månad sen. Så de ska bli kul å se om man blir ännu mer fast lr om de håller sig här. Sen äre Date på kvällen. Vi får se om Anna hakar på upp till Aspås lr om de bara blir jag och Majjsan. Hoppas Anna hakar på! :)

Va just inne å fota Majjsan i badet haha. Hon drunka i allt skum typ xD haha..

Nä nu ska ja sjunga vidare.. ^^


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Anna

Det var riktigt trevligt att träffa er med...Förlåt att jag va lite seg o tråkig bara men jag va så trött...

Nu sitter jag här hemma hos polaren själv och ångrar att jag inte följde med er till apsås (haha)...



Vi får gå på dans i sommar, jag kommer ju upp till dig 14 aug, va de väl eller? Hoppas ni har skitkul!

2009-05-30 @ 20:48:16
Detta är skrivet av: Elza

Fast lite shoppade du ändå. :-) Jovisst är det kul att shoppa! Har inte heller råd med det direkt nuförtiden... men blev ändå tre par nya skor till sommaren. Har fan inte köpt ett par nya skor på ett år! (dock har mamma köpt nåt par åt mig, fast då secondhand på myrorna) Måste få unna sig nåt ibland! :-)

2009-05-30 @ 21:03:20
Adress: http://elzurishvarld.blogg.se/
Detta är skrivet av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Men åh kan du inte lägga upp bilder här med?

Jag har ju inte tillgång till din bdb längre :(.

2009-05-30 @ 22:32:26
Adress: http://carpeannah.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback