♥ Östersund

Nu e man packad och klar för avfärd norrut. Tåget går inte riktigt än, ska inte åka ner på station förns om ca 25 minuter. Skönt att vara klar i tid faktiskt. Skönt å slippa jäkta. Nu sitter ja här å diggar musiiiik å har de trevligt :) Tar lite egokort så ja vet om man ser okej ut i barret och nyllet. De funkar för en tågresa iaf. :) Undra va ja å Majjsan ska göra när ja kommer fram. Hmm.. i morgon vill ja iaf ner på stan och köpa tops, bommulsrondeller, balsam och ev en tunika om ja hittar nån.

Blir borta tills söndag så ja vet inte hur aktiv jakommer bara på bloggen osv. Men ni märker väl :)

Fyy ja hatar att packa. Drar alltid med mig 20 plagg för mycket och väskan blir ybertung. Men aja.. hellre de än för lite kläder kanske. Då har man iaf nått att välja på. :P De jobbiga är ju å bära väskan upp å ner från tåget osv. De e lite småjobbigt. Iaf om den är tung!

Har inte bokat nå plats på tåget heller. Bara resan. Då kan ja välja lite hur ja vill vart ja vill sitta. Så länge ingen annan har fått den platsen då. Men då kan ja iaf vara säker på att jag får sitta i färdriktningen tex. Kommer nog köpa frukost i bistron. Tror jag iaf. Så länge det inte är svindyrt. Läre ju finnas nått hyffsat billigt tycker jag.

Näe.. ska gå på dass en sista gång nu, utifall (som carlsson sa).. man vet ju aldrig. Gillar inte tågtoaletterna..

Pöss!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Jag vill gå på möbelaffär idag

2009-05-28 @ 11:25:29
Adress: http://mariachen.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback