♥ Missöde

Suck.. Ja hatar mornar när allt bara går åt helvete. Tydligen har min väckarklocka inte gett nån inverkan på mig. Sen kom morsan in å ruska mig, bokstavligt talat.. Då drömde ja att ja va me i en jordbävning. Helt plötsligt börjar en konsert med Pink på ett hustak och nånstans inom mig fattar jag väl att snoozen på mobilen satt igång (tjuter ju igen efter 5 minuter) och slår upp ögonen. Har sån fruktansvärd mensvärk när ja vaknar att ja jämrar mig när ja kliver ur sängen. Då ser jag att jag typ vart med om ett blodbad inatt. Trevligt värre! Lr inte.. Så de blev att slänga alla underkläder + sängkläder i tvätten och sen hoppa i duschen.

Somnade me kläderna på inatt (leggings, bh, t-shirt) så allt på underkroppen va tvungen att tvättas. Inkl min trosgördel. Jaa ja känner mig som nå jävla pensionär me den men jag går inte ut utan den. Ni vet sånna där meeeegahöga trosor som formar och håller in röv å mage. Ja vägrar visa hur jävla fet jag egentligen är så ja har alltid en sån på mig. Trivs mycket bättre me den för då slipper allt hänga ut å ja slipper visa hur stora valkar å skit jag egentligen har. Nu är de så att jag går inte ut utan den som sagt, det är som ett beroende. Känner mig skitslafsig och äcklig utan den. Den ligger i tvättmaskinen nu. Den måste bli ren och torr innan jag går utanför huset. Så ja åker inte till praktiken än. Tänker slänga in den i torkskåpet så fort maskinen är klar. Sen tar ja nästa buss mot Bollnäs. Finns ett tåg som går hem vid 6 tiden, så jag tar de istället för bussen kl 4 som ja i vanliga fall tar. Får ja jobba in lite iaf.

Ja har vart borta lite till och från dom senaste 2 veckorna.. men känner att ja mår ännu sämre hemma. Så ja kommer hålla mig på praktiken så länge jag är där. Enda gången nu ja kommer va "borta" är när jag ska till dietisten den 13 maj på morgonen kl 9. Så ja blir lite sen, men tänker inte skippa dagen för det. Men om jag ska klara av den här viktnedgången nu så måste ja ta alla chanser jag får hos dietisten. Ska fråga om ja kan få komma dit 1 ggn i veckan för att kolla upp så att allt går som de ska... Så vi får hoppas på det nu...


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Foki

svar: ååh tack så mkt för komplimangen :D jag använder volym master! :) sen så spreja jag på hårroten =)



Ha en toppen dag! :)

2009-05-04 @ 12:04:26
Adress: http://foki.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback