♥ Magsjuka

Jag trodde ja fått de inatt.. Fast bakvänt om ni förstår.. Måste vart nått jag ätit lr om de va bara min tarmsjukdom som plötsligt vart sämre..  Somnade faktiskt oväntat redan vid 1 inatt. De va konsigt, men skönt! Redan kl 3 vaknar jag. Sen har ja sprungit på toa stup i ett sen dess fram tills typ 7 i morse. Hörde av mig till Jysk och sa att ja blir hemma.

Sa även till farsan att jag blev hemma men anledningen skulle vi snacka om sen. Vela inte att morsan skulle va i närheten när ja berätta eftersom hon är så tokrädd för magsjuka. Men tydligen vare nog tarmarna som va lite jobbiga. För jag mår bra nu, har ätit lite och känner mig mycket piggare. Så de va ju skönt iaf. Har ätit lite fil och druckit te som ska va bra för magen. Även tagit tablett mot magen. När jag fått pengar ska pitch får visa vad hon brukar köpa för tabletter iaf. Lr om ja går ner på apoteket och frågar dom. Vet ju vad jag har för fel å vill ha nått för att lugna magen. Är inte så kul när den sätter igång..

Funderar på att ge chefen en kopia på mitt läkarintyg så han faktiskt förstår att jag har en sjukdom som kan slå till när som helst..

Fick min första DVD box me Gilmore Girls idag oxå, så ja tänkte slå mig ner och titta lite strax. Göra nått att äta och mysa ner i soffan. Fast först ska ja slänga in en tvätt i maskin så ja har lite rena kläder.


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Johanna

HOUSE OF WELLNESS

http://johannaek.blogg.se



min blogg om allt inom kost, träning & välmående :)



Idag: Hur du kommer i form snabbast inför sommaren! Komplett kost- och träningsprogram gratis :)



Läs den gärna och jag hoppas du kan hitta massor med tips, inspiration & motivation!



Ha en bra kväll!

Mvh Johanna

2009-05-07 @ 19:26:17
Adress: http://johannaek.blogg.se/
Detta är skrivet av: pitch

Ja köper looperamid.. om man ska få slutt på rännskitan! sluta me grädde o mjölk o sånt skit få se om de blir bättre.. ja klarar mej utan de har inte dött utan mjölk! haha

2009-05-08 @ 00:22:45

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback