♥ Komvux

Mmm jag har stora planer på att börja plugga komvux igen. Bara för att få en chans till en inkomst och dessutom slippa AF. På distans isf. Har kollat upp lite kurser. Funderar på Psykologi och Spanska tex. Men måste komma upp i om de va 400 poäng å de där blev bara 200 så vi får väl se.. Men jag måste känna efter om jag är redo för att plugga igen. Måste ju dessutom köpa böcker isf. Och kommer jag orka sitta i skolbänken igen? Hmm.. Ska tänka lite på det här nu under veckan. Isf tar ja kontakt me komvux här i Ljusdal på måndag. Lr om jag tar hälsingevux. Vi får se!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: ♥ Nina ♥

Härligt om du känner du är redo för lite mer studier.. har läst på distans och på plats. Och det jag kan tipsa om, i fall det går, är att ändå gå på plats. På det viset blir det mer "gjort" på den tid det ska göras... man skjuter inte upp uppgifter och det flyter på lättare. tipsa

2009-05-05 @ 20:22:29
Adress: http://snostjarna.blogspot.com
Detta är skrivet av: Tiia

psykologi är väldigt intressant :-). Det enda ämnet på komvux där jag verkligen lyssnade.

2009-05-06 @ 14:40:52
Adress: http://hush.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback