♥ Intresse

Jag ska avsluta de här nu me en enkel mening.

Jag avskyr hästtjejer och allt runt dom eftersom det enda dom pratar om är deras älskade 4 benta djur som man hellre ska ha mellan ett hamburgebröd än att rykta. De tråkigaste som finns är att va på trav. Har vart de 3 gånger för "att va snäll" och de gör jag inte. Sitta där och titta på djur som springer runt runt i en ring och inte har nån aning om va dom håller på med. Ska de kallas för underhållning? Och det är MIN åsikt. Den får jag ha för det är så jag tycker. Lika mycket som andra får avsky andra saker. Avsky dansband tex. Avsky mig för att jag gillar dansband. Gör de. Varsågod. Inget ja klagar på. Men kom inte å säg att ja BARA lyssna på de å att ja BARA lägger upp bilder på de för det är ren lögn. Och det är det jag stör mig på. Inte att ni avskyr att ja lyssnar på dansband utan att ni säger att jag BARA gör det. För det är att ljuga folk rakt upp i ansiktet.

Ja bryr mig väl inte va ni tycker om mig? Ni har era åsikter och ja har mina. Men acceptera då att jag har mina och acceptera att jag kommer med motargument om det är nått jag inte gillar som ni skrivit. Acceptera det att alla tycker olika och acceptera att jag skriver vad jag vill i min blogg. Det är min terapi att skriva av mig. Och vill inte läsa för att ni inte gillar de så äre ingen som tvingar er. Men kom inte å säg att jag ska säga förlåt lr inte skriva vissa saker bara för att vissa andra inte håller med mig. Strunta i och läs istället få. Ingen tvingar er.

Gaaaah! Bara SKIT i de okej? gillar ni inte de så äre inget ni måste göra. Men acceptera att jag har mina åsikter och ja tänker inte ändra dom för att nån inte gillar de ja skriver. Acceptera att jag funkar på ett sätt och ni funkar på ett annat. That's life. Get used to it!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Jossan

Helt rätt! Måste bara tillägga att alla hästtjejer inte är sådär heller. Jag själv är ett lysande exempel :)

2009-05-28 @ 10:02:51
Adress: http://blondmensmart.blogspot.com
Detta är skrivet av: Hanna

Du jag tkr oxå att trav är de tråkigaste o löjligaste som finns. Håller helt me dej om hästtjejerna oxå. Dansband gillar jag inte alls men jag gillar din blogg o ditt sätt att skriva. Alla tkr vi olika lr hur? Kram!

2009-05-28 @ 14:49:01
Detta är skrivet av: Erika A

jag håller inte riktigt med dig om att vi hästtjejer bara pratar om våra 4 benta vänner..det är lögn...alla gör inte de...man ska inte dra alla över samma kant....men alla får ha sin åsikt....

2009-05-28 @ 20:44:16
Detta är skrivet av: C

Håller med dig angående hästtjejer...blir lite väääl drygt å lyssna på i längden...men ja älskar dansband så keep up girl!!

2009-06-02 @ 12:07:04

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback