♥ Garderobsdesign

Nu har jag totalt jättetröttnat på min garderob och hur den ser ut! Jag vill göra nått åt den så nu har jag suttit å skissat lite i photoshop på ett nytt utseende på min garderob. Tror de kommer bli jättebra! :D E toknöjd me resultatet.


Ni får en före och efterbild för att ni ska förstå. Som jag har nu äre tokkrångligt me alla kläder å shit. Har alldeles för lite upphängningsanordningar så ja håller på å tokdör på en gång typ. Nä men allvarligt. De e jobbigt och alldeles fel. Har 3 st "korgar" som man drar ut och där har jag div kläder som tom ramlar över kanten nästan. Nej jag vill inte vika kläder nå mer. Så nu har jag bestämt att ta bort mittendelen i garderoben så de blir en enda stor istället. Sen snickra ihop lite småhyllor som man kan lägga de minsta i typ BH, trosor osv.. Sen en hylla underst för alla skor (sånna man inte använder så mycket på vardagarna, mer för utgång).. Sen såklart en djupare del där långa saker kommer hänga som typ koftor, klänningar osv.. sånna som nu ligger dubbelvikt på BH hyllan för jag inte kan sänka den nå mer. Åhh ja blir så tokig så jaa.. a blir helt tokig helt enkelt..

Farsan ska hjälpa mig me grovjobbet så fort jag slutat på Jysk då vi båda har tid över. Sen ska vi mäta och åka och köpa virke. Ska bli kul kul och bygga :D Kommer måla om garderoben på samma gång. Frågan e om jag ska ha vitt där inne som jag har nu lr om jag ska måla den i nån annan färg.. Jag ska fundera på de.. Men ni kan ju få se vad jag funderar på för färger där i iaf.. För dörrarna kommer oxå målas kan jag berätta. Både utanpå och innuti. Och dörrarna kommer bli svarta med spegelvägg på utsidan. Så ja kommer utgå från det.


Kommer även göra nått på insidan av dörrarna. Jag kommer ha kvar mina krokar som sitter på insidan av ena dörren. Ev kommer jag sätta 2 till på andra dörren. Kan va bra om man vill hänga upp kläder nångång typ inför en fest lr nått. :)
Sen har jag funderingar på att sätta upp nå väggdekor som kryper upp längs dörren.. Vet inte vad än bara. Men de ska bli snyggt iaf! Vill gärna måla om i rummet oxå och har nog äntligen bestämt mig för hur de ska se ut. Nått jag trivs med och nått som mina päron kan fortsätta ha när ja flyttat så dom slipper måla om. Högra väggen när man kommer in i rummet ska bli brun lr brungrå, i nån ljusare nyans. Och resten blir vita. Sen ska jag måla listerna svarta lr mörkbruna. Tror de kan bli rätt snyggt :) Och nått jag skulle kunna trivas med så länge ja bor här oxå.

Ska visa några väggdekorer jag funderar på på insidan av garderobsdörrarna. + att jag funderar på att ha nått på väggen nånstans oxå.. Vi får se vart bara :)



Dom där tycker ja va jäkligt fina :) Isf funderar ja på bruden innanför dörren isf.. Elvis och noterna på väggen nånstans.. Vi får se hur vi gör me fåglarna :D Haha.. Nä men iaf.. De ska bli lite omgjort här hemma nu. Börjar me garderoben då de är mest jobb på den. Wish me luck!



Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback