♥ Drömhuset

Jag har för rätt länge sen hittat mitt drömhus och sagt "det ska jag ha!".. och ja står fast vid det än idag, flera år senare. Har inte ändrat mig ett dugg, förutom till de bättre då! Ja får så härliga vibbar av de huset. Karisman, inredningen, utseendet, färgen, formen.. ja allt! Så när det är dags för villabygge så är de det här huset jag ska bygga! Få se om ni känner igen de genom ritningarna (nu har jag dock skrivit vad som ska vara i rummen när JAG bor där, inte va som finns där just nu)...


Nå, kände ni igen de? ;P Ja vet att vissa "fans" gör det iaf. ^^ Btw, bio är ingen riktig bio haha. :D Utan mer typ projectorduk och en 7 jävla soffa me lite sittkuddar runtomkring och myspysstämning.. Men bio lät mer som rätt ord än "myspys rum" :P haha. Vill bygga en bastu i källaren och göra om ett rum till "träningslokal" så man kan hålla koll på kroppen :) Hehe.. Och ett gästrum är ju ett måste såklart! Själva "terassen" är inglasad och en klinkerslagdgång ut till den mysiga trädgården som är inringad av buskar och blommor. Tokmysigt!!

Vet ni fortfarande inte vad det är för hus? Klicka på bilden här nedanför då ;)


NU ser ni va? :D Haha.. åh jag är sååå kär i det huset!
Mitt drömhus


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Jag skulle inte säga nej till att bo i det huset

:-) Ska vi flytta in ihop? :-D. Först kör vi ut dom som bor där på riktigt.

2009-05-25 @ 01:36:14
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Tess

Jag är också förälskad i det huset :)

2009-05-25 @ 15:45:31
Adress: http://fraggel.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback