♥ Do it!

Ja då har ja börjat på ny kula :) Har börjat ätit mina tabletter idag som ja fick av dietisten. Och tro på fan, ja kom upp halv 9 ;P haha.. Så ja åt frukost runt 10 och strax är de dax för lunch. Och andra tabletten. Ska ju äta 3 st om dan.

Sen tänkte jag städa upp i rummet idag oxå. Ska leta min svarta duk bara för den här turkosa börjar ha sett sina bättre dagar. Dvs den borde tvättas ;P Haha. Sen ska ja duscha och om de blir bättre väder mot kvällen ska jag ta mig en liten promenad på en 20-30 minuter.. :) Annars får ja ju den i morgon ändå när jag ska ner på AF på möte så. Skulle ju börja me 2 ggr i veckan enligt dietisten.

Sitter och lyssnar på låtar från ESC 2009 nu. :) Danmark, Norge och Island är mina favoriter. Lyssnar dom om och om igen och skrålar så päronen får komma in å hyscha mig xD haha.

Fick reda på att Anna ska åka samma tåg som mig upp till Östersund den 29e maj oxå :) Så då ska ja försöka boka in mig i hennes vagn :D Lr om ja skiter i å bokar plats som vanligt å slår mig ner där de är ledigt hehe..

Nä nu ska jag gå och förbereda lunchen..


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Jossan

Jag älskar Islands bidrag :) Dom andra är ju också bra men just Island fastnade jag för lite extra!

2009-05-19 @ 12:04:54
Adress: http://blondmensmart.blogspot.com

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback