♥ Dansbandsnörd

Japp det är jag de :) Lr tja inte alla dansband men många iaf! :) Jag skrev innan om hästtjejer och tydligen tog nån åt sig. Skojj skojj! Men jag sa inte att de va förbjudet att göra det. Bara att jag inte va intresserad av det och bad folk lämna mig utanför det. Alla har rätt till en hobby, men för de så läre väl ja kunna få uttrycka mig om vad jag tycker angående just den hobbyn? Lr hur? Speciellt om man lägger ner 24/7 på det?

Jag älskar att åka ut på dans och det blir mycket sånt. Men jag älskar musik i sin helhet och har många utlänska band och artister jag gärna skulle se oftare om möjlighet gavs. Nu är det bara så att dom är inte i Sverige så himla ofta så jag får inte den möjligheten. Och nån utlandsresa är inte att tänka på precis. Så jag tar det jag får så länge möjlighet ges. Dvs Svenska band. Typ Date, Arvingarna, Kindbergs, Highlights, Streaplers, Barbados om man ska räkna dansband... Annars är det typ EMD, Backyard Babies, Takida, Måns Zelmerlöw, Hardcore Superstar, Markus Fagervall mfl.. Men även där blire ju inte lika ofta eftersom dom inte turnérar lika ofta som dansband.

Jag har aldrig vart riktigt av en pubmänniska. Jag åker hellre på en konsert lr dans och roar mig där. Och ni är välkommen att ha åsikter om det såklart! De rör mig inte i ryggen för jag bryr mig inte om det. :) Alla har rätt till en åsikt. Men jag accepterar inga negativa kommentarer och personangrepp i min blogg och dom kommentarerna raderas. Så enkelt är det. Men en åsikt är inte fel. Vore det de hade jag aldrig uttryckt mina egna. :P

Jag älskar musik. Det är det som får mig att leva. Vilken genre de än handlar om. Och  som sagt man tar ju möjligheterna som ges. Hade ja fått sett Pink, My Chemical Romance, Green Day mfl oftare än vad jag får så hade ja lätt tatt chansen. Men tyvärr så funkar det inte så när dom har en konsert i sverige ungefär var 2-4 år.. iställe för typ Date, Arvingarna osv som har en dans i närheten av mig ungefär 10-15 ggr per år. Klart man går! :) eller hur?

Men de va ju kul att nån tog åt sig av de ja skrev innan ;) Haha. Visar ju bara att ja slog huvet på spiken nånstans där ute i Sverige.

Btw, denna person som skrev hette Emma. Hon påstod att jag bara hade dansbandsbilder på min BDB. Och det är ju inte riktigt sant. Sist jag va på en dans var 2 maj.. och före de 4 april.. och före de i slutet av mars och före de i januari! Skulle inte påstå att ja har fulla BDB med dansbandsbilder precis. Och eftersom jag har så bara mina vänner på min vännerlista kan se min BDB då jag inte har nå gästlösen så är de tyvärr två namn som ploppar upp i mitt huvud. Och det är dom två Emmor jag har på min vännerlista. Vem det nu är av er 2 som inte kan acceptera min åsikt och som inte kan ta hur jag lever mitt liv behöver ju faktiskt inte kolla in min BDB. :P Och är det inte ni så äre nån som hackat sig in på min BDB. Och är jag så intressant så nån behöver gå igenom det för att se mina bilder så. Get a life! :P


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: ♥ Nina ♥

Som sagt respekt föder respekt, alla har rätt till sina åsikter och sina hobbies ;)

2009-05-27 @ 10:25:04
Adress: http://snostjarna.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback