♥ Bilddagboken rensning

Hallåj där!

Haft rensning på Bilddagboken nu under mina vänner. Tagit bort folk jag aldrig kollar på och folk jag bara är bekanta me och tom folk jag aldrig pratar med. Så tro inte att ja inte tycker om er om ja tatt bort er, de e bara de att ja orkar inte ha 200 pers på min vännerlista som packar upp 83645892649 st bilder i veckan. Nu har jag dom närmaste vännerna kvar och vänner som jag anser som min familj. Jag vill inte ha nå andra där heller.

Ta de inte personligt. Jag orkar bara inte...


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Anonym

vad har du för bdb kod så man kan kolla bilderna? :)

Kram

2009-05-17 @ 16:33:03

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback