♥ Arvingarna

Ikväll blir första gången jag är på Arvingarna i Ljusdal sen dom va här när ja va typ 12 år :P Haha.. har inte spelat i ljusdal sen typ 1996.. så de här är ju typ kul! :D Haha.. I Tallåsen Folkets Hus spelar dom ikväll och jag å Majja ska dit och härja :P
Först ska vi fira brorsans 35 års dag här hemma me lite smörgåstårta dock. Sen blire förferre för mig och Majjsan. Jag ska dricka vin å hon ska käka fyllda bär *skratt*

Har just kommit ut ur duschen nu och vi ska börja fira brorsan kl 5. Så ja läre skynda mig haha. Men äh.. tidsoptimist som man är ^^

Äh nu ska vi ha kul ikväll! Hoppas ja iaf ^^


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Jag fick dina mess men som vanligt hade jag inte pengar att svara för. Verkar som om ni hade kul :-D Lilla fyllekåtisen där ;-)

2009-05-03 @ 10:13:20
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Foki

sv: Fråga allt du vill! :D Japp det är mitt riktiga hår. Men alltså, jag har sparat ganska länge. Klipper mig aldrig. ^^ haha.

2009-05-04 @ 06:40:36
Adress: http://foki.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback