♥ Anorexi

Inatt när jag inte kunna sova låg jag och titta på ett program om ätstörningar. Ja måste va väldigt desperat att gå ner i vikt om jag tog till mig tipsen från anorektiker för att låta bli att äta så mycket...


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Anonym

hej!

jag brukar läsa din blogg och tycker att allt du skriver om är intressant och roligt, jag undrar bara om du har bilddagbok eller nått? :)

2009-05-04 @ 19:15:59
Detta är skrivet av: Anonym

ge bdb kod

2009-05-04 @ 19:32:21
Detta är skrivet av: Tiia

Nej nej nej ta för guds skull inga tips från anorektiker. Farligt ju.

2009-05-06 @ 14:38:56
Adress: http://hush.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback