♥ Vecka 10

Nästa vecka har jag lite och göra. Fullt upp nästan!! Känns som det iaf. Är ledig 2 dar från praktiken pga att jag ska på möte på AF och sen till sjukhuset. På AF ska ja snacka om varför ja aldrig kommer ut i jobb, de vet ja anledningen till själv men men vill dom prata om de så visst. På sjukhuset ska ja snacka om en del saker. Om en GBP operation, min magkatarr, migränen, mensvärken. Om de kan finnas nån chans att man kan få en remiss till en massör/ryggknäckare och min hudsjukdom... Så de blir en timme på sjukhuset där..

Detta är då de jag ska göra till veckan
  • Sy massa kläder
  • Skicka tradera vinnster (när ja fått in pengarna)
  • Stortvätta
  • Storstäda
  • Byta duk på skrivbordet
  • Skriva om 2 spelningar till EMDtour bloggen
  • Möte på Arbetsförmedlingen
  • Tid på sjukhuset
  • Ringa soc och boka tid för träff och prat om lägenhet
  • Banken och sätta in pengar
  • Betala Renée för Pink biljetten
  • Börja spara ihop pengar för dansgalan uppe i Sundsvall
  • Göra matlådor för varje dag
  • Baka chokladmuffins
  • Leta fram "dra-på" lakanet
  • Göra blogglayout åt en person
  • Gå minst en promenad om dagen
Tänker å tänker å ja vet det är saker ja glömt bort att skriva upp. Men jag får helt enkelt komma på de sen istället. Nu ska jag ta och krypa ner i nattkläderna och sen ska ja nog lägga mig snart tror jag... Känns som de.. e jätteslö och trött.. Köra igång nästa Potterfilm kanske och somna till den? Hmm.. ja vi märker.

I morgon äre dax för jobb igen. Men är ju ledig 2 dar så de blir en kort vecka de här. Hehe..


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback