♥ Tröttmoster

Ja hua! Nu e ja trött.. Upp halv 5 för å hinna me bussen från Tiia halv 6 och sen ta bussen 07.15 från sundsvall å hemmåt.. kom hem halv 11.. bah! Övertrött och hungrig e jag! Men har massor att göra idag. Några större saker och några väldigt enkla saker. Men de måste göras iaf.
  • Boka bussbiljetter till Sthlm + tåg/buss hem
  • Tvätta kläder
  • Städa
  • Packa traderapaket
  • Skicka vinnarmail till folk från tradera
  • Äta
  • Betala brorsan
  • Lägga undan 470 kr till busskort
  • Packa väskan till Calle
  • Gå på systemet
  • Byta duk på skrivbordet
  • Stryka duken först
  • Blogga om sundsvall (annars glömmer ja bara)
  • Betala Magnus
  • Duscha (lr kanske ta ett bad för en gångs skull?)
  • Sy byxor + tröja
Nä sen orkar ja fan int göra nå mer idag.. Btw. Va ju på EMD i sundsvall. Tänkte ja avslutar me en söt bild på sötaste :) Som dessutom våldtog min hand.. hah.. shit ja trodde han skulle dra ner mig över bordet som han röck å slet i handen :P



Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Camilla

hihi :) åsså ska du köpa fanta. men det kan du ju gö imorron

2009-03-27 @ 13:01:46
Detta är skrivet av: Maria Bredin

he bokstavligt talat ja. jag e ju vittne

2009-03-27 @ 13:09:00
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Petronella

åååh du lä hjälpa mig å fixa en sån fin sida gumman. kram

2009-03-27 @ 14:08:27
Adress: http://nellansnews.blogspot.com/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback