♥ Skenet bedrar

Ja de blir inte alltid som man tänkt sig. De blir inge EMD för mig i morgon. Fast just nu hade ja ändå inte haft råd för posten har fått för sig å fuckat upp det så de som ja skickade på posten till alla traderavinnare FÖRRA veckan har dragits idag så nu ligger ja 700 minus. TACK!! Så fuck EMD. Ja har ändå inte råd just nu.. Så de va väl bra att ja blev besviken igår kanske då så slipper ja bli så besviken på att jag inte kan åka..

Sen blir de nog bara jag, Mia och hennes polare på Datekryssningen nu ser de ut som. Allt hänger på en sak som tydligen inte verkar bli av. Men snacka me Mia idag och vi kommer ha så jädrans sköjj ändå vi så de finns inte! :D Ska försöka få henne å ragga på Håkan *skratt* Får väl se om Jake å gänget blir sugna på dom nya brudarna som e med. Blir ju festilifest i vår hytt å dit är dom ju alltid välkomna :D Ska allt kramas lite på Andreas oxå eftersom de e sista gången ja får träffa han, va ja vet iaf.

Pelle kanske ska me på lördag på Arvingarna. Skulle va kul om fler man kände kommer dit. :) Så vi får väl se om de bara blir jag, Calle, Dennis och nån som dom kände lr om Pelle oxå dyker upp :)

I morgon och på fredag är ja dock ledig. Men eftersom de inte blev nå EMD nu då så tänkte ja slå till med och va nyttig. I morgon tänkte ja kliva upp i tid och städa rummet. Man vet inte, kan ju få besök? Sen när jag är klar ska jag in till hudik och hälsa på Johan. Ska få danny tavlan utskriven på hans laserskrivare oxå så den inte kan blötas ner om den kommer i kontakt me vatten. Dvs att färgerna rinner ut osv... Sen blir de väl lite spela spela på hans X box osv. Blir nog (som de ser ut) kvar där över natten för jag ska ner (om ja hunnit fått pengar) på stan i hudik och kolla efter tunika när dom öppnar. Så han är snäll och lånar mig sin extra nyckel som jag slänger in genom brevinkastet när jag travar iväg. Eftersom han börjar kl 8 på morgonen och affärerna inte öppnar förns 10 lixom.. Sen drar jag hem, packar de sista och direkt iväg till Edsbyn och Calle :) för på lördag är de ju som sagt Arvingarna i Vishan!! :D Yaay va kul de ska bli!! ^^ Hihihi.

Nä nu ska ja nog allt spela lite tror jag.. va nån dag sen nu så ja läre ju komma igång lite.. undra om de blir me min belf lr med min warlock.. hmm... kanske gnomen?? :) Vi får se! Ska btw ta printscreen på alla å lägga upp så ni får se vilka sötnötar jag spelar med ^^ hihi..


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria Bredin

annars hade jag kunnat hjälpa till me pengar.

2009-03-25 @ 19:10:31
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Camilla

hihi vi kommer ha kul :)

2009-03-25 @ 22:47:46

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback