♥ Resa

Idag drar jag mot Edsbyn. Jag, Calle och Dennis ska på Arvingarna ikväll :) Så nu sitter ja här och skriver upp allt jag ska göra idag så ja inte glömmer bort det. Så tyvärr hinner ja inte sitta här nå mer än de ja skriver just nu. Eftersom jag har en del att göra :)
  • Duscha
  • Hämta ut paket
  • Packa väskan
  • Fixa ordning mig
  • Käka
  • Gå på systemet
  • Köpa groggvirke
14.10 går tåget härifrån och 16.25 är ja framme i Edsbyn. Sen blir de förfest hos Dennis innan vi skulle åka vidare till en polare till dom ute i Vishan (Viksjöfors där dom spelar). Plus att jag ska ta mig ett snack me Tommy ikväll oxå om va han försökte på båten. Blir bara mer å mer äcklad av de när ja tänker på de. Hua.. han kan ta sina Örebrobimbos men mig låter han vara!


Men men, nu ska ja sätta igång här så ja inte missar bussen. Har ju lite att göra som sagt. Jag återkommer efter helgen! :) Hade gött!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Som jag förstått det så gillar han inte Örebrobimbosarna

2009-03-28 @ 17:07:44
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Linda

Hej tjejen.

Varför tagit bort mig som vän på BDB? Hoppas allt e bra med dej för övrigt.

Snart e det sommar o då e det dags för ÖN =)

Kramen

2009-03-29 @ 21:19:11
Detta är skrivet av: Erika

fint skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-03 @ 12:46:16
Adress: http://jade.se

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback