♥ Panik

Står dubbelvikt över sängen och packar in saker i brunt papper. Jag får ont i ryggen av att jag står så och kan knappt veckla ut den när jag sträcker på mig. Min rygg e kaputt. Jag skulle behöva gå till en sjukgymnast för min rygg/nacke.. fasiken va ont de gör.

Jag måsta sätta mig ner och skingra tankarna. All panik på att dom här paketen ska va klar idag tog musten ur mig. Jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra. Jag stod och tittade på saxen och plötsligt visste jag inte hur man använde den. Ja tänkte men handen rörde sig inte. Jag började gråta. Paniken steg och ja började må illa. Jag blev yr och hjärtat rusade i bröstet på mig. Då hände det.

De högg till i armen på mig. Nånstans mellan armbågen och axeln i höger arm. Värken blev värre. Den sköts till bröstet. Det kändes som hjärtat stannade. Ja ramlade omkull och slutade andas för en sekund. Värken tog kol på mig. Jag kände hur jag fick panik. Hörde tankarna "nu dör jag.." ... Vilade överkroppen över soffan medans jag satt på golvet...

Nu en stund senare är värken borta. Men jag är yr, jag ser knappt vad jag skriver här.. allt bara flyter ihop. Tror fortfarande jag inte vet hur saxen fungerar... Känner paniken är kvar och ja vet inte om jag orkar fixa resten av paketen. Men jag måste. Det har gått över 1 vecka sen jag fick in pengarna. Jag vill inte göra köparna besvikna. Jag måste få klart det här innan jag lägger mig.. Men just nu orkar jag inte. Måste få vila några minuter...

Så om jag inte svarar på MSN lr liknande.. bli inte rädd.. Jag finns här på andra sidan skärmen. Jag behöver bara vila en stund..


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Alexandra - vadfanskajagheta

sv: jag har piercingar vid sidan av höften (microdermals) det där du såg jag på bloglovin skrev jag typ i december det va nåt fel att det visades:P men kolla på december så får du nog se någon bild:)



nice blogg du har föresten, ska vi bevaka varandramed bloglovin?

2009-03-15 @ 21:18:02
Adress: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Detta är skrivet av: Mallan

Det där ska du kolla upp på en gång. Värk från armbåge-axel på höger sida kan vara indikationer på att hjärtat inte orkar med. Det är allvarligt !

2009-03-15 @ 23:40:13
Adress: http://unknownspaces.blogg.se/
Detta är skrivet av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA @

nice:D ja har lagt till dig nu:) lägg till mig:D

2009-03-16 @ 00:11:20
Adress: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Detta är skrivet av: Madde

Men fy sjutton! Du borde absolut gå till en läkare och kolla de här. Inte så mkt för att du fick ont i armen men att du fick ont i hjärtat. Det kanske är panikångest ja vet inte, men de låter inte alls bra. Gå o kolla upp dej så känner du dej lugnare sen!

2009-03-16 @ 11:23:57
Detta är skrivet av: Amanda

Låter som panikångest!! Skulle du ha något med hjärtat skulle smärtan troligtvis ha börjat i bröstet och sedan strålat ut i armen. Du hade säkert stått i en konstig ställning innan som gjorde att bröstmusklerna arbetade på ett konstigt sätt mot vad du brukar göra och sedan blev du rädd och fick en panikattack. Tänk istället att det inte är någon fara och andas lugnt.

Är det däremot en djupt skärande smärta i bröstet bör du ringa 112 omedelbart men annars kan du ringa sjukvårdsrådgivningen och prata lite med de-

2009-03-18 @ 07:47:44
Adress: http://margona.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback