♥ NEJ

Jag ska bli bättre på att säga NEJ. Måste försöka intala mig själv att jag inte mister några vänner lr jorden går under om jag säger nej ibland.

Nu sitter ja här me världens panikångest för att ja har för mycket att göra och alldeles för liten tid på mig att göra det. Jag hinner inte men ändå måste jag ta och göra det för jag klarar inte av att bryta ett löfte.

Egen note: Lära mig säga nej och sluta lova saker

Nä... Tebax till att packa traderavinster som ska iväg me posten senast i morgon....


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Idie

Svar: just nu bor vi hemma hos Antes mamma i Förnebo/Järvsö. en stor gård med hästar och ännu fler katter - jag trivs utmärkt ! :D

2009-03-14 @ 09:02:39
Adress: http://freeradical.se/idie
Detta är skrivet av: Helle

jo, jag måste oxå bli bättre på det...

2009-03-14 @ 11:21:50
Adress: http://helenluu.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback