♥ Microdermal

Ja va in på en tjejs blogg nu och hittade en PERFEKT lösning på ett litet problem som jag haft! :D Alla som känner mig vet att ja ibland brukar måla en liten stjärna under ena ögat när jag ska ut ibland. Tänkte på en tatuering men har nu fått reda på att de finns nå piercing metod som heter microdermal. Dvs man sätter en liten platta under huden med ett litet smycke på.. Så nu funderar jag på att sätta en sån nedanför ögat och smycket i sig sen få bli en svart stjärna när man kan byta ut de :D

Såhär ser de ut då.


Smycket/plattan


och så här sätter du dit den under huden. öppna huden med en kanyl och tryck sen in plattan så "skruven" sticker upp och på den sätter du fast smycket.

De går ju att testa iaf! Gillar man de inte så går den ju alltid att ta bort :) Inget permanent dvs!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Nina

AJ!

2009-03-16 @ 08:50:04
Adress: http://snostjarna.blogspot.com
Detta är skrivet av: Tiia

När jag hör talas om nån som har en stjärna under ögat tänker jag direkt på en tjej som gick i min klass på gymnasiet.

Under hela första ring hade hon en stjärna under ögat :-)

Det var lite av hennes kännetecken.

2009-03-16 @ 11:04:45
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: charlotte

oh fy fan!!

2009-03-16 @ 14:08:49
Adress: http://amazinglotta.blogg.se/
Detta är skrivet av: Camilla

aj.. men testa du :) går ju å ändra sig om man vill

2009-03-18 @ 10:56:28

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback