♥ Melodifestivalen - Deltävling 4

Kan bara säga EN sak om gårdagens deltävling. Det ordet lyder följande - TRÅKIGT!! Fanns inte EN enda låt som verkligen fick en att svänga om i går. Den som va bäst va väl ändå Malena med sin operasång. Brukar inte gilla opera men den skadade iaf inte mina öron som de vanligvist brukar göra. Starpilots lät väl ungefär som vanligt och va ruuuskigt tråkiga. Gillade Becker bättre när han gjorde musik ihop me Kalle Martindahl, fast de kan ju va för att Kalle iaf är en artist me sina texter och sin musik. Agnes har jag aldrig tålt (stava AB?) och inte heller igår. Hon såg ut som en värre version än bilden jag får i huve när jag hör "Tuff brud i lyxförpackning".. Skinnbyxor och en guldkorsett hade sett 100 ggr bättre ut. Men inte ens de kan rädda hennes urusla sångröst och noll utstrålning. Va gammelkärringen (som ja inte ens kommer ihåg namnet på??) gjorde på scen vet ja inte heller. Sömnpiller ggr 10. Jag bytte kanal och tittade på nå reklam på 3an istället under den låten. Thorleifs. Behöver jag säga mer? Nej tack och hej mördad pastej.. typ.. Anna & Maria hade väl en hyffsad låt men ändå inget som fastnade. Sarah gjorde sitt sämsta framträdande i Mello nånsin.. Har ja glömt nån? Aja isf troligtvist ingen som va viktig nog att komma ihåg...

Nä sug helt enkelt. De va skittråkigt!!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Mikkis

Thorleifs... asså patetiska gubbe arg ja de e ju INGEN hemlighet att ja avskyr den snubben!!! Ja hotade Henric me stryk om han ej bytte kanal, han jävlades först meb efter ca 2 sek av låten skrek han lika mycke som mej o vi bytte kanal. Ja höll på o bryta ihop dock när Petra drev me dem o när ja såg att Thorleif hade blonderat sin kalluffs som e i stil me Donald Trumps frisyr xD

Ne men annars gillade ja Agnes låt, Malena (guuuuuud vilken gåshud ja fick asså!). Johan Becker e sååååå mycke bättre än Star pilots, ja e besviken faktiskt att han har "sjunkit" ner till o göra "sån" musik. Han har ju sån fin röst som kan komma till bättre användning än i de specktaklet.

2009-03-02 @ 00:29:51
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback