♥ Lycklig?

Varför träffar jag han nu? Varför går det aldrig som jag vill. När jag för första gången träffade nån jag trivdes bra ihop med sen de tog slut med mitt x. Vi klickade på fler och fler ställen. Har inte känt dom här känslorna sen 2002.. Jag trodde faktiskt denna gång skulle bli annorlunda.. men det är exakt samma visa om och om igen.

Glad, nyfiken, får upp förhoppningarna, känns som de kommer gå vägen.... SEN!
...allt krashar, de ändras, känner besvikelse, ledsamhet och ångest. Hjärtat börjar tvivla på om det kan hålla den här gången..

Varför kan jag aldrig få några känslor besvarade? Tittat på den här killen i snart 3 år nu men aldrig vågat prata med han.. när jag väl gör de trivs vi jättebra ihop. Men verkar som om vi ändå bara slutar som vänner, om ens det..  Vågar jag hoppas på att jag ens kommer bli lycklig nångång? Jag avskyr att jag själv låter mig falla så lätt. Avskyd att jag ska ha så lätt att bli förälskad.. Mitt hjärta kommer bokstavligt talat krossas nångång.. de kommer inte hålla länge till...


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback