♥ EMD signering

Ja som de ser ut nu så blir de inge Birsta för mig. Bara för att folk antar att de skitit sig och dessutom låter mig få veta de genom sin blogg. Ja jag menar dig. Orkar du inte vänt tills i morgon bitte på att ja hör av mig för en lösning så skit samma då. EMD är ju så himla viktiga å jorden går under om man inte tar sig dit.

Jag skrev att de KAN bli problem me hämtningen. Inte att de blev de. Vår bil ska besiktigas i morgon och går den inte igenom besiktningen blir de körförbud på den tills den lagats. Men DU om nån läre väl veta att det inte är den enda bilen runt vår familj! Och att min farsa är så himla envis om att ha rena, hela och snygga bilar. Vela bara informera dig att de kunna bli lite problem. Men man kanske alltid kan låna brorsans bil och han hämtar oss i den lr liknande..

Men nä istället för att vänta så bokar du om biljetterna och skiter i att vi hade planerat några dar här så vi får umgås när vi knappt träffas annars och låter mig få veta de genom din blogg. Tack så mycket! Jag tog iaf och meddela dig på en gång ja fick reda på de att de kunna kanske bli lite problem. Men men.. Ha de så kul i Birsta me henne nu. För ja tänker FANIMEJ inte ta mig upp dit! Njut av EMD å va fan ni nu ska göra. För är de nått jag INTE tycker om så är de folk som antar saker. Och de trodde ja du visste efter i sommras...

Då kan ja ju säga såhär då att jag helt plötsligt inte vill till Valbo.. så vill du åka dit så fåru ta dig dit själv... Ändrar ja mig så gör ja de samma dag. Men de e väl för sent för dig antar jag...  Och vill du forfarande med på Date båten hoppas ja att du har bett om ursäkt tills dess. Annars åker ja själv.

Och ja skiter i va folk tycker. Det är MIN blogg och ja skriver va fan ja vill i den!


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback