♥ Weekendsemester

I morgon åker jag och Johan ut till hans stuga och ska softa hela helgen! FY va kul :D Och sköööönt! Kollade SMHI och de ska bli stooor sol och massa värme hela helgen. Så himla härligt! Stugan ligger vid en liten sjö och Johans päron har fixat massa på den. Har inte vart där på ett par år och sen dess har dom fixat en STOR brygga, bastu, utebadkar (sånt där i trä u know) och värsta mysiga placet me solstolar, solsängar å div saker längst ut på bryggan ^^ Ser skitmysigt ut!

Jag ska då verkligen sola så jag blir brunare. Fick ju finaste brännan (Not) när jag va i Sundsvall sist. En vit fin fläck efter mitt läderarmband. De ska ja verkligen försöka sola bort. Snyggt ju, lr inte.. :) Sen blire bada, grilla, fiska och bara softa! Åker i morgon kväll som sagt. Kissarna ska oxå me så man får nån å kela med iaf ^^ Hehe. Kommer hem på söndag :D Så 2 dar ute i solen, de ska ju göra nått iaf tycker ja!

Ska ner på ica snart och köpa kött så ja får med de jag vill ha att äta ^^ Härligt värre. Kommer ta kort och visa hur mys de va där :D Så ni får se ^^ Detta e btw det jag har kvar på min lilla lista inför helgen.



Lite har jag ju gjort redan, men ändå en liten del kvar. Ja ska ta och fiska tänkte ja :D Undra om de är sån fisk som går att äta lr om vi blir tvungen att kasta tebax den när vi fångat den. Hoppas på de första :D Grillad fisk, de låter härligt sommrigt ^^ Får flashback till Saltkråkan när ja tänker på de :D Även om dom äter rökt fisk då ;) Men ändå!!

Nu ska ja fortsätta här! Pyss!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Sandiie

Packlista är alltid bra att skriva. :)

2009-06-28 @ 00:40:22
Adress: http://sandiie.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback