♥ Värme

Nu är sommarvärmen här! De ska ni veta! Fy bubblan va varmt det är! Har gått halva dan på stan me Malin, solat, myst me Nelly (hennes hund), skvallrat och ätit Calippo!! :D Finns ingen bättre sommarglass. Den goda colasmaken mmmm!!!

Citat av Malin: Stina, sluta stöna! De e ju småbarn i närheten *pekar på två killar i 18 års åldern lite längre bort*

Hahah xD Vadååå de va ju sååå gott me glass ^^ Hihi. Speciellt sånna man får suga på :O xD
Är knappt nå moln på himlen och det är väl minst 25 grader varmt. Härligt!! Men en negativ grej. Ja gick så mycket att ja fick blåsor på fötterna :( Två på insidan av foten, lite ovanpå typ.. 1 på vardera lilltå och 1 på vardera tå breve lilltån.. bah! Sen har ja värk i "trampdynorna".. de ömmar lixom.. Hua. Men nu sitter ja i ett iskallt fotbad. Åhh de e så härligt :D Kyler ner fötterna riktigt skönt.

Tänkte sätta mig ute och sola snart. Ta me en bok och läsa :) Måste bli lite brun har ja bestämt mig för. Päronen ska sticka iväg och handla i Delsbo (är tydligen billigare där?) och då tänkte jag passa på och mysa lite ute på altanen. Vem vet, kanske tar och lägger mig i solen oxå. Vi får se va som känns bekvämast :)

E lite glad för att ha skaffat mig ett liv, lite iaf. Sitter knappt vid datorn längre. Är knappt inomhus. Umgås med vänner, hälsar på släkten (cyklade och hälsade på farföräldrarna igår), rör på mig mer och känner mig mycket gladare :D Men såg en tjej som rökte på torget idag och kunna inte låta bli å tänka "idiot!" och småskratta lite. Hahah :D Fan de där förra inlägget och kommentarerna fick mig iaf på gott humör xD Folk tror dom känner mig. Men de visar ju bara hur lite dom egentligen vet om mig ;P Thah ^^ Tacka vettja Maria som vet typ varenda liten vrå av mig. Henne kan man prata me :D

Love u Majjsan! <3

Nä nu skriker solen efter mig! Pössinuss på er som förtjänar de!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Love you to. Själv har jag grävt gropar i gräsmattan på jobbet i dag

2009-06-24 @ 18:19:55
Adress: http://smdesign.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback