♥ Väder

Idag äre verkligen inge bra väder. Tänkte gå ut och gå efter ja duschat. Då börjar de regna, verkligen spöregna! Slår som spön i backen. Sen blire sol, nice tänkte jag! Hinner inte ens tänka så börjar de regna igen... suck... Lika bra å stanna inne.. I morgon ska jag på 3 ställen iaf, så då fåre fanimej inte regna.
  • Komvux
  • AF
  • Frissan (byta tid)
Tänkte cykla så håll tummarna på bra väder! Nope blev inte komvux idag eftersom jag har legat och plågat mig i sängen/på toa hela morgonen pga att min tarmsjukdom väckte mig runt 5 i morse (somnade vid 3-4)... Sen har jag knappt kunna gjort nått fram till typ 11 tiden på morgonen, missa tiden (som va kl 9) hos en käring på Komvux. Men nya tag i morgon då min mage är mycket bättre nu. Har ätit fil och tabletter hela morgonen typ.

Men men vädret.. riktigt sverigeväder. Suck. Kan de inte bara sluta regna och sen typ bli 30 grader varmt och STOOOOR sol resten av sömmarn?? Jo kom igen nu, vem tusan de e som bestämmer det. GIF MI SUM SUN!!! :D

Nä ska göra midda nu. Vare blir för någe visar sig...


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback