♥ Turnékarta

Jag har undrat ett tag vart jag egentligen vart när jag vart runt på dans osv. Observera att jag inte åkt till alla ställen från Ljusdal utan några (typ Pite, Ume, Ggb, Motala osv) vart när ja vart på semester och hälsat på polare osv..  Men lite kul å se vart jag har varit nånstans :D Kolla här. Den turkosa pricken e Ljusdal btw, så ni ser på't ungefär hur långt ja åkt :)


Rätt många ställen ändå :) Sett rätt mycket av vårt avlånga land pga musiken jag gillar. Mest här runt ändå som ni ser. Men de blir nog mer :) Tänkte försöka åka iväg lite mer och shoppa mindre istället. Bara för att få komma iväg lite å se världen s.a.s...

Städer ja vart i på dans/konsert:
  1. Piteå
  2. Baggböle (Umeå)
  3. Gräsmyr (Umeå)
  4. Östersund
  5. Åre
  6. Duved
  7. Oviken
  8. Bräcke
  9. Bergeforsen (Timrå)
  10. Sundsvall 
  11. Jättendal
  12. Hudiksvall
  13. Ljusdal 
  14. Järvsö
  15. Bollnäs 
  16. Alfta
  17. Viksjöfors
  18. Mora
  19. Falun
  20. Borlänge
  21. Ludvika
  22. Sandviken
  23. Gävle
  24. Valbo
  25. Tierp
  26. Östervåla
  27. Hedesunda
  28. Stockholm
  29. Katrineholm
  30. Motala
  31. Norrköping
  32. Göteborg
Det är iaf dom ja kommer på. Vilket iofs är rätt mycket *skratt* .. Å mer läre de nog bli! Jag och Jess åker nog iväg på våra biltripper även i år. :) Ska hålla bättre koll på vart ja vart i fortsättningen ^^ Håller er uppdaterade ^^ Pöss!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Randy

Vad många städer du varit i =)

2009-06-15 @ 21:50:40
Adress: http://randys.se
Detta är skrivet av: Tiia

Det var några ställen :-)

2009-06-16 @ 10:21:40
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Lovisa

Vad såg du i Norrköping? Min hemstad =)

2009-06-16 @ 20:33:19
Detta är skrivet av: Stina

Lovisa: Jag såg Nifters på Hugo :)

2009-06-16 @ 23:04:24
Adress: http://ztiiina.blogg.se/
Detta är skrivet av: Therese

Fin blogg:)

2009-06-18 @ 12:54:46
Adress: http://thedgren.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback