♥ Trött

Jag är trött på..
  • att bara se massa ointressanta bilder när ja loggar in på bilddagboken (klickar på "visa som sedd")..
  • Barbados och deras dåliga skitmusik..
  • att jag bara funkar när de passar andra..
  • att va fet...
  • att göra nått åt det...
  • att de aldrig händer nått kul..
  • att alltid va utan pengar..
  • Magnus Carlsson (tänker INTE slänga bort nå pengar på han i år)..
  • arbetsförmedlingens skitsnack..
  • att jag aldrig vågar säga Nej för att va rädd att såra folk.. (mina vänner)
  • att de finns folk som inte bryr sig om andras ekonomi så länge dom får som dom vill..
  • att alla tycker de e fel av mig som uttrycker mina åsikter men andra får minsan säga va fan dom vill...
  • att bli kallad taskig för att ja tycker rökare är idioter (Dom ÄR det!)
  • att vara arbetslös
  • Ljusdal
  • livet...
Va äre för idé och leva om man inte har nått att leva för...?


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Jossan

Jag håller helt klart med dig om några av grejerna! Speciellt den om rökare (ja dom är idioter). Men tänk positivt gumman! Vi är massa som gillar dig för den du är :) Head high!

2009-06-22 @ 22:01:37
Adress: http://blondmensmart.blogspot.com
Detta är skrivet av: Tess

Kram

2009-06-23 @ 18:12:21
Adress: http://fraggel.blogg.se/
Detta är skrivet av: Sandiie

Skickar en tanke eller två

2009-06-28 @ 00:43:30
Adress: http://sandiie.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback