♥ Semesterweekend

Åhh va härligt de vart i helgen! :D Helt underbart. Jag och Johan va iväg till hans pärons stuga som vi fått låna för helgen. Vi hade beställt bra väder och så blev de oxå! 26-29 grader hela helgen, stor sol och lugna brisar. Helt perfekt väder. Vi köpte med oss lite mat och hämta hans katter, sen drog vi iväg :) Helt underbart.

Vi sola, bada i sjön, bada trätunna, sola lite mer, grilla, softa, sola ännu mer.. Ja helt underbart :D Ja må ha tur som inte bränner mig. Jag är lite röd, men om en dag lr så kommer ja va brun. Yaay :D Jag känner ingen smärta iaf. Vilket e skönt!
Nu ska ja sola ännu mer i veckan så fort de e sol ute. Härligt värre att bli brun. Vi får se om ja kanske skippar den där spraytan-duschen ändå, kanske inte behövs :) Känns så jäkla kul å kunna hitta på nått me nån. Alla har flyttat härifrån i stort sett. Har 2 vänner som bor kvar i Ljusdal. Resten bor åt helvete typ. Men när Johan bjöd in mig till stugan haka ja på på en gång!

Saknade inte hemmer nått alls. Inte datorn, tvn, telefonen eller nått. De fanns inte en el-ledning så långt ögat kunna nå där. De fanns ingen dusch så skulle man duscha fick man bada :) Utedass vare oxå och inget rinnande vatten. Men who cares. De behövdes inte :D Vi hämta vatten i sjön när vi skulle diska, och hade tagit med en 25 liters vattendunk me dricksvatten. Härligt värre. Lite sådär "lilla huset på prärien" känsla över de hela! Förutom att man slapp jobba då å bara kunna slappa :) En härlig liten minisemester sådär i början av sommaren.


Bryggan med trappan ner i vattnet och sen bastun som är på G och byggas. :D


Lucia och Nova går på upptäcksfärd runt stugan (innekatter i vanliga fall)


Grillade gjorde vi varje dag! :) Massa gottigott! DET är riktig sommarkänsla.


Solnedgången från stugans altan där vi satt och åt. Tokmysigt!


Vi solade och badade :) Kändes verkligen att sommaren va här!


Och visst tog solen :P Nej jag har inte bränt mig. Ja blir alltid röd först, sen brun dan efter ^^


Tack Johan, Nova och Lucia för en tokhärlig helg! :)
Detta måste vi göra om :D


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: pernilla

fan vad mysigt det ser ut :O, riktigt nice ju ^^

2009-06-28 @ 20:15:47
Adress: http://dahpernilla.blogg.se/
Detta är skrivet av: Maria

ser mysigt ut

2009-06-28 @ 21:28:45
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mikkis

Fan va göööött!!! Sånt där behöver man ibland, bara komma undan allt o lite till o må riktigt jävla gött :)

2009-06-28 @ 23:39:33
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback