♥ Rensning

Det är vad som står på schemat idag. På alla möjliga sätt. Jag har redan börjat lite. Har rensat vännerlistan på Bilddagboken och Facebook. Varför va vän me nån man aldrig pratar me lixom? Nope så nu har jag endast kvar vänner som jag för dagliga/veckliga (hahah xD) konversationer med. Har oxå rensat bort folk från min MSN lista. Där vill jag bara ha mina närmaste vänner kvar. Då jag aldrig hinner ha nå kontakt me nå annat folk där ändå så. De får ja göra på andra ställen istället.

Har rensat vännerlistan på:
  • Helgon.net
  • Facebook
  • Bilddagboken
  • Hotmail
  • MSN
  • Mobilen
Ska rensa:
  • Datorn på bilder/saker som bara tar upp plats
  • Garderoben på kläder/skor jag aldrg använder
  • Ta bort mig själv från communityn jag aldrig är inne på
  • Bokhyllan på gamla videoband som tar upp plats och aldrig tittas på
  • Räkningar ur 2 fulla ica kassar (ska in i pärmar)
Ja de e väl de jag har att göra idag. Plus att för er som vill hålla koll på mitt liv mer än här på bloggen så har jag nu gjort min Bilddagbok öppen för allmänheten. Alla får titta på den, dock är det bara mina vänner som får kommentera bilderna. Därför jag inte känner för att fylla min BDB med negativa kommentarer från folk som tror dom känner mig bättre än mig själv och från sånna som inte kan hantera hur jag lever mitt liv.

Nä nu ska jag ta och klä på mig och sen ska jag börja med allt som behöver göras. Vi får se om jag hinner med allt idag. Lr snarare orkar med allt idag. Sen ska de tvättas oxå så jag har alla kläder rena som ska användas på dansen på fredag.


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Kul att få titta igen :) synd bara att man inte kan kommentera.

2009-06-03 @ 15:07:47
Adress: http://carpeannah.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback