♥ Livet

Hmm.. de kanske är lätt för folk å skriva "fixa ditt liv" eftersom troligtvist inte alls vet hur jag mår. Ingen vet det. De jag skrivit i bloggen är inte ens i närheten av va verkliga sanningen är. De är så små små bitar utav hela kakan så kom inte å påstå ni vet nått.

Om man vill va vän med mig får man acceptera vissa saker. Jag har mina åsikter och jag tycker saker om grejor och de är inget ja kommer ändra. Varför isf uttala sig om nått om man ändå ska ändra sig sen. Nej precis. Så om jag skriver nått, äre så jag tycker och känner så acceptera det. Varför starta en diskution då om att försöka få mig att förstå de rätta när jag anser jag redan gör det eftersom det är min åsikt? Helt onödigt.

Jag är negativ ibland och positiv ibland. Jag har saker som gör mig ledsen och nere, jag har saker som gör mig lycklig och glad. Vissa dagar känner ja inte ens för att lämna sängen motför vissa dagar då jag vill hitta på saker hela tiden. Jag mår bra av musik, av resor och få komma bort. Få byta miljö lite då och då. För att inte känna mig "fången" här i Ljusdal. Så ja åker gärna iväg på konserter, dans mm för att må bra. De e dom få gångerna ja faktiskt mår bra. Så ja tänker inte låta nån häva ur sig saker jämtemot mig som får dom sakerna att se dåliga ut. Visst tyck inte att ja ha nå liv, tyck inte att jag tar hand om mig själv, tyck att ja söker uppmärksamhet och bekräftelse från olika saker. För de visar ju bara att ni inte känner mig. Så är fallet.

Jag är den jag är, jag gillar uppmärksamhet, jag står gärna i centrum. Jag klär mig precis hur jag vill i dom kläder jag tycker är snygga och bekväma. Jag visar så mycket hud jag vill. Vare sig de e korta kjolar/shorts eller u-ringat. Jag skiter väl blanka fan i om jag är tjock lr inte när de gäller det? Man ska visa upp den kropp man fått. Vare sig man e tjock lr smal. Spela roll sen om man har u-ringat lr inte, karlarna är väl inte så korkade ändå att dom inte vet va som gömmer sig under tröjan. Dom kan nog fantisera vilket som vare sig man e påklädd lr inte.

Eftersom vissa inte kan acceptera mina åsikter utan försöker "få mig att se rätt" så accepterar ni mig ju inte som den jag är. På de sättet jag lever och tänker. Och då accepterar ni mig inte som vän. Eftersom jag hela tiden "tänker fel".. Men som ja sagt så många ggr innan. Passar de inte så äre ingen som tvingar er att stanna kvar.. Ja har vänner som accepterar mig för den jag är, accepterar mina åsikter och livet jag lever. Även om dom kanske inte har samma åsikter och livsstil så accepterar dom mig ändå. DET kallar jag vänner. Sånna man kan vara sig själva runt och inte få påhopp för att man tänker annorlunda om vissa saker. Jag e trött på att hålla käften när man tycker annorlunda om nått. Tål ni inte mitt utlåtande så håll käften istället. Kommer deleta alla gamla kommentarer nu för jag vill inte ha nått sånt negativt i min blogg. Nej som ni ser så har ja haft kvar + svarat på dom fram tills nu. Det är inget ja vill gömma. Och jag är inte sur lr arg. Jag vill bara inte fylla bloggen me negativitet från fler än mig.

Läser ni min blogg får ni stå ut me negativa inlägg, för ja använder min blogg som terapi. Jag skriver av mig om ja behöver lätta på hjärtat. Om ja känner mig irriterad för minsta lilla (hästtjejer kanske?? :O) så skriver jag de. Bara för att skriva av mig. De e så det är. De får ni leva med. Ja måste skriva av mig för att inte börja må ännu sämre. Vare sig de handlar om rökning, hästtjejer lr ointressanta bilder på bilddagboken. Ja kan bli irriterad över en sån liten sak som att tappa smörkniven på golvet. Jag ÄR sån. Lev med det. Ja har DJÄVULSKT kort stubin och de läre ni ha fattat vid de här laget. Men jag är inte långsint. De går över på en gång. Bara ja får "ta ut" det, dvs skriva av mig. Kan ni inte med de så stick då...


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback