♥ Fjollträsk

I morgon bär de av ner till Stockhlm. Ska bli så himla skönt att komma iväg lite! Jag och Maria ska gå en heldag på grönan. De va inte meningen ja skulle ner egentligen men tillslut så löste de sig. :) Funderar på att prova den där nya Insane men vi får se hur de blir me den biten. Har ju inte suttit i en bergochdal bana sen typ 9an.. Och de e ju typ 10 år sen. Kanske ska börja me lite lugnare varrianter först :P Hehe. Man e ju inte lika vild som när man va liten längre lixom..

Iaf anledningen som drar ner oss är EMD och Date. Jag brukar inte åka så långt för nått band men eftersom de va inne på grönan och de va 2 band på samma dag så körde vi till. Jag har dessutom aldrig vart på grönan innan så de ska oxå bli kul!
EMD börjar kl 20.00 på stora scenen och Date kl 19.00 på dansbanan. Så vi kommer se EMD som är slut typ 21.00 kan ja tänka mig och sen kilar vi över till dansbanan :) Så får vi se lite av varje.

Julle och Cissi ska oxå med :) Ska bli skojj skojj! Kanske ev Anna oxå, berodde på sa hon. Men hon skulle höra av sig. De blir skoj me massa folk! :D Sover gör vi i Nacka hos Majjas farbror där vi hyrt rum för natten. Blir inge shopping den här ggn men de e bara bra :P Jag ska spara alla pengar ja hittar tills vi ska ner igen i slutet av Juli, blir så mycket jag ska göra då så de finns inte! Och då behövs de pengar :D Hehe.

Nu ska jag slänga lite kläder i tvätten, fixa det som behövs göras för i morgon. Börja packa osv så man har de klart. Åh ska bli så kul att komma iväg! :D


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Karro

Halloj! Såg att du kommenterata Foki's rosa armband i hennes blogg! Tänkte bara höra om du vet vart man kan köpa dem? :)

2009-06-09 @ 22:31:06
Adress: http://kajjo86.blogg.se/
Detta är skrivet av: Karro

Tack söta rara! <3

2009-06-09 @ 23:48:15
Adress: http://kajjo86.blogg.se/
Detta är skrivet av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :]

2009-06-09 @ 23:51:05
Adress: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Detta är skrivet av: Suzanne

Jag tycker det var riktigt tråkigt att du först ville träffa mig och sedan skulle ni inte åka och sedan får jag ett sms på kvällen där det står om "honom" .. Jag vill ju träffa er, men det verkar omöjligt ! Hoppas ni hade det bra dock !

2009-06-12 @ 11:58:39

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback