♥ Fimpa

  1. Rökning dödar.
  2. Rökning gör att du stinker som fan.
  3. Rökning ger fula tänder.
  4. Rökning gör så att huden åldras i förtid
  5. Rökning ger sotiga lungor.
  6. Rökning ger cancer.
  7. Rökning ser idiotiskt ut.
  8. Det är inte coolt att röka, det är idiotiskt.
  9. En cigarett innehåller fler cancerframkallande ämnen än bilavgaser. 
Och de drar ni ner frivilligt i era lungor?? Va fan tänker ni med?!

Samtidigt som ni VET vilken fara de för med sig, både för dig och dom runt omkring dig. Passiv rökning är farligare än att röka själv. Vill du utsätta dina vänner för det? Kom inte och kalla dig smart om du frivilligt går runt och röker. Om du frivilligt vill ge dig själv och andra cancer. Det är mord på långsikt. Inte ens folket som tillverkar skiten röker för dom vet hur jävla farligt det är. Rökning borde förbjudas. Rökning är självmord. Rökning är mord.

Jag har själv feströkt ett par år. Jag vet. Jag är en idiot. Men jag har oxå slutat med den skiten. Har inte rökt en cigg på flera månader. Även om ja bara rökte ett paket om året (typ?) så vare ändå för mycket. Jag var en idiot och de står jag för. Men jag är smart. Jag lägger av. Jag förpestar inte längre mina lungor lr andra me skiten. Jag har vänner som röker. Jag älskar er, men ni är verkligen enna idioter som gör sånt där frivilligt. Jag vet det är svårt att sluta, men inte omöjligt. Tänk efter, testa, ni kommer må mycket bättre!


Va inte en idiot, va smart. FIMPA SKITEN!
(kom ihåg att de här är MIN åsikt så låt mig ha den för den kommer inte ändras)



Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Johan Den Förskräcklige

Klara..

Har man gjort ett val så är det frivilligt.

Alla kan sluta röka om man bara vill.

2009-06-24 @ 05:48:00
Detta är skrivet av: Idie

Jag tycker hellre att dom ska förbjuda alkohol. Alkohol är farligare för omgivningen än vad rökning är. Visst, många kan kontrollera sig själva i fyllan men det är en hel del som inte kan det, vilket resulterar i misshandel, rattfylleri, mord, splittrade familjer m.m. och även att alkohol skadar kroppen.

2009-06-24 @ 09:05:17
Adress: http://freeradical.se/idie

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback