♥ Filmkritiker: Coraline

Idag har jag kollar på en film som heter Coraline. Helt underbar! En dockfilm med lite inslag av skräck. Mer som en sån där saga man berättar för barn för att man ska skrämma upp dom. Om "the boogyman" i garderoben. En liten flicka flyttar till ett nytt hus där de pågår hemskheter sägs det. Hon hittar en liten dörr till en annan värld och där inne hittar hon dom perfekta föräldrarna. Men allt är ju inte alltid som de verkar och hon börjar inse att de är nått lurt bakom det hela.

Helt fucking amazing :D Se den tycker jag ^^ Tim Burton har vart med och gjort manuset så vi kan ju chansa på hur de kommer vara då ;) Tänk lite på Nightmare before christmas och Corpes Bride så har ni en försmak om hur filmen kommer se ut.

Ger den 4 utav 5 möjliga.

Ett tips. SE DEN!








Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Det är en film som jag också vill se.

2009-06-29 @ 22:20:32
Adress: http://hush.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback