♥ Examenshelgen

Fick tydligen klagomål på dålig uppdatering här tidigare :P Men ja har ju vart i Sthlm i 2 dar å inte haft tillgång till internet så de blev lite tomt där :) Men nu är jag hemma igen! Lr egentligen i torsdags kom ja hem men har inte haft nått att skriva om exakt. Va ja gjorde i Sthlm kanske några undrar. Jag och en polare va ner och gick på Grönan en dag. Började me massa skojj me alla lotter osv. Sen va vi på EMD och tillslut på Date. Som spelade där båda två samma dag :) Brukar inte åka så långt för att enbart se nått band men nu när de va 2 på samma ställe så körde vi på't :)

Ja vet, ja har vart på Barbados i ca 1 timme i Gbg. Men åkte ner för en musikal som en polare hade gett mig biljetter till i födelsedagspresent + att jag va där nere i 4-5 dar oxå. Så de va inte för Barbados ja åkte ner, tog bara chansen och se dom när ja ändå va där. Dock sög kvällen och ja åkte hem tidigare än väntat. Annars äre väl kryssningarna då, men då får man ju en liten "minisemester" på samma ggn och de e ju inte bara dans i 24 timmar lixom.. de e bara 4 timmar av hela kryssningen, sen har man skojj, festar, käkar gott och träffar folk :) Men om ja känner på mig rätt så blire nog en långväga nöjesresa inom snar framtid igen ;) De va kul att komma iväg!

Iaf, nu är maten på G för vi ska fira morsans sommarlov. Hon är lärare och får som alla skolbarn sommarlov. Så nu blire god mat me familjen. Sen efter de drar jag till Hudik och hälsar på Johan. Blir väl massa film, lite guitarhero och annat trevligt som vanligt :) Alltid kul å umgås me han. Han e ju faktiskt mitt X om man ska gå in på detaljer. Men de känns så himla skönt att vi kunna gå över till vänner när de tog slut mellan oss 2001. Och han har vart min allra bästa vän sen dess! :) Och de även nått min framtida karl får acceptera, att jag fortfarande är vän me mina X (finns en till oxå). Klarar han inte av de så är dörren där *pekar* ... För ja kommer inte välja bort en vän pga en karl. Då e ja fan hellre singel. :P

Nä nu ska jag torka mig lite (duschat) och byta om, hjälpa morsan lite me maten och sen drar ja mot Hudik. Pöss!!


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback