♥ Britney Spears

Hmm äre bara jag som inte vill se Britta? Jadu ja undrar. Alla skriiiker om hur bra hon är live osv. Pft! In my ass! Jag såg henne i Globen typ 2003 tror jag de va. Och jag önskade bara att skiten kunna ta slut. Hon sjöng 2 av 14 låtar då och dom hon sjöng var dom hon satt still på. Och inte ens då lät de bra! Du kan inte sjunga kvinna! Allt på skivan är bergis fixat me massa grejjs i studion. Jag följde med för att en kompis bad mig. Men de gör jag inte om. Slänger inte ut pengar på att se en tjej mima till en förinspelad skiva. Och sen PÅSTÅR hon att hon kan kalla sig artist? De e ffs ingen skönhetstävling, det är en scenshow. Då ska man köra live! Anpassa dansen till sången för fan så du klarar av att sjunga. Jag har vart på andra artister som minsan kör live och dessutom dansar samtidigt utan att behöva ha singback. Pink tex? Man hör att hon är anfådd när hon sjunger men hon gör de så jävla bra ändå! Hon dansar och bjuder på en 7 helvetes show! DET kallar jag artist! Hon har kontakt me publiken under showen och när hon dansar för mycket för att hålla i en mick så kör hon på headset istället. HON KAN. Brittan är ju bara skräp i jämförelse med Pink tex. Dessutom har ju Brittan snott Pinks "circus" tema oxå. Hallå hitta på nått eget?

Nä när en artist uppträder och inte sjunger live äre bara fel. Hur kan man göra så mot sina fans? De visar ju bara att hon inte klarar av den ribba hon sätter upp. Sänk ribban och gör allt ärligt och helhjärtat istället. Sitta på en gunga och sjunga kan väl vem som helst. De är bara å hämta mitt paraply. Lixom äre så man ska göra för att bli artist så kan ju vem som helst bli de. Mima till låtar kan väl varenda människa, dansa runt och skutta är väl inte heller så svårt. Shit! :D Jag kanske ska satsa på de? Världsstjärna som mimar till förinspelade låtar!! :O Jag kan ju bli rik!!! *skrattar* Nä fy fan.

Och de här med att om man en gång sett henne vill man bara ha mer? Nä fy. Skulle aldrig betala för att se skiten. Möjligtvist om nån bjöd mig på hela patrasket då. Men då slipper ja ju själv slänga ut pengar på det. Men skulle aldrig betala nått själv.

Tacka vet jag riktiga artister!!


Pink - Globen - 10 november 2009
JAG LÄNGTAS!!

Där snackar vi RIKTIG artist!



Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Jag är inte heller intresserad av att se henne. :P Gillade vissa låtar förr men inga nya och att hon inte ens sjunger på riktigt är ju tragiskt! :S



Jag är inget fan av Pink men hon är mycket bättre. Finns några låtar som jag verkligen gillar med henne!

2009-06-05 @ 12:31:02
Adress: http://seaver.blogg.se/
Detta är skrivet av: Tiia

Nej jag vill inte se henne heller

2009-06-05 @ 13:05:01
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Angelica

Vill faktiskt inte heller se henne :) Däremot såg jag Springsteen igår...så nu tror jag att inget i mitt liv kommer att toppa det!!

2009-06-05 @ 22:39:58
Adress: http://hadock.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mallan

Jag går gratis på alla konserter i globen, skulle heller inte betala för att se Britney, men tänker gå för att se showen, tror att det kan bli häftigt med lite vin och goda vänner.



Metallica toppar det jag sett den senaste tiden, och Beyonce var inte långt därefter. PINK är ingenting jag funderat på ännu, men jag har hört att hennes konserter är riktigt bra.



Det kommer garanterat ett utlåtande om Britney efter konserten. ;)



Må gott !

2009-06-06 @ 11:25:34
Adress: http://unknownspaces.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback