♥ Anonym

Han har blivit djävulskt känd på nätet :D Anonym asså. Ja undrar vart tusan han bor. För han skriver väldigt mycket överallt men ingen bryr sig om vem han är? :P

Sen så verkar den personen fatta att ja varken tar åt mig lr sparar Anonyma inlägg så varför då ens skriva nån? ;P Jag spar inte ens Anonyma inlägg som är positiva, för ja vill att mina kommentarer åtminstonde har en "namne". :)


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Vilhelmina

Han verkar dessutom ha en personlighetsklyvning eftersom han både byter kön, ålder och åsikt titt som tätt. ;D



En gång på ett av mina konstgallerier fick jag en anonym kommentar... som påstod sig vara en kung från 1500-talets England. En otrevlig sådana dessutom visade det sig på hans kommentarers övriga innehåll.



Some people alltså. XDD

2009-06-23 @ 15:43:46
Adress: http://vilhelminaullemar.se/blogg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback