♥ Succubus

Jag har länge älskat varelsen Succubus. Dess mystik, sexualitet och det där förbjudna.. De känns som jag känner igen mig själv lite där ;) Så nu har jag bestämt mig. Jag ska tatuera in en Succubus som min skyddsängel. Har länge velat om vad jag vill ha som skyddsängel. Funderade på en alv lr älva först. Men en Succubus skulle va de perfekta valet egentligen. Så nu har ja bestämt mig :D En Succubus blire!! Fast hon ska sitta på knä och se lite mer oskyldig ut. Typ oskyldig fast ändå inte ni vet. Lite busig men ändå sexig. Och såklart ska hon ha en djävulssvans. Svarthårig och lite sexigt klädd i nå snygg färg. Turkos/rosa nått hade vart perfekt.


Information:
Succubus är en mycket vacker demon av kvinnligt kön som roar sig med att förföra män i deras drömmar (Motsatsen är Incubus som roar sig med att förföra kvinnor). Den sägs vara avkomman av Lilith som enligt en urgamla hebreiska legender, före Eva för att bli Adams hustru i Edens lustgård. Hennes oresonliga humör gjorde dock fredlig samvaro omöjlig, och hon kämpade bittert emot alla krav på underkastelse. Lilith är en nattdemon, en självständig varelse som inte alls ville underordna sig mannen, Adam. Hon gjorde bara det hon själv tyckte var roligt, i motsats till sin efterföljerska Eva.


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback