♥ Städkärring

Konnichi wa!

Ja då äre en ny dag. Ja hade toksvårt att sova, drömde massa konstigt, somnade inte riktigt förns runt 7 tror jag.. kul värre..  Men men ja kom upp runt lunch iaf.. 3 timmar senare än planerat. Men ja hinner nog me de som ska göras ändå.. Halv 9 dimper Majjsan ner ikväll. Då ska vi iväg på Coop och handla de sista inför i morgon. Har dock de mesta klart men de e några småsaker som fattas.

Det som ska göras är:
  • Dammsuga, dammtorka
  • Plocka ordning
  • Tvätta sängkläder
  • Leta ny duk till skrivbordet
  • Duscha
  • Handla klart till stugan
  • Ta ut pengar
  • Ta in madrassen till Majjsan
  • Ladda prylar
  • Skriva packlista
  • Bestämma kläder tills i morgon
  • Raka benen
  • Fylla mp3
  • Bädda rent
Tja de e väl de jag ska göra... Blev en del ändå. Men vissa saker tar ju inte lång tid att fixa. Så ja hinner nog ändå.. :)

Sitter inne på spotify nu och lyssnar massa musik. Upptäckt massa nya artister (för mig iaf, som aldrig lyssnar på radio lr tittar Mtv) som Erik Hassle, Dead by April, Lady Gaga, The Killers... :) Riktigt bra! Så nu sitter ja å lyssnar på nå Rix Fm festival skiva :D Har dom flesta artister ^^ Hehe..

Btw, glöm inte att adda mig (mina vänner bara!!!) på min nya MSN nu. [email protected] :)
Nu ska ja börja fixa här hemma!


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback