♥ Shopping

Konnichi wa!

Jag har länge babblat om att jag ska införskaffa mig ett par träningsskor så jag kan börja ut och gå. Me mina dåliga fötter behöver jag ett par bra skor att kunna gå i. Så nu har jag införskaffat mig ett par. Plus ett yoga set tills jag ska börja med p90 träningen. Behöver en matta och ett sånt där gummiband. Och de har jag nu. Nu fattas bara ett par tyngre hantlar så är jag klar för träningen.
Sen så va morsan snäll och köpte 2 saker åt mig oxå. Så ja fick en ny tröja och ett par skor av henne med. Jättesnällt :) hehe.. Så här ser dom ut!
ÄLSKAR tröjan! :D Pingvinärmar och massa färg :) Helt jättejag! Skorna är skitsnygga oxå! Verkligen jättejag även dom! Så nu väntar jag bara på att dom ska komma hem till mig ^^

Nu ska jag ner på Romerska här i Ljusdal och få pedikyr. Äntligen! Ska bli skönt att få göra ått åt fötterna!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: ♥ Nina ♥

Gå iväg å satsa på ett par riktigt utformade skor istället som passar din fot. De där på bild är oerhört platta å hårda .. inte alls bra för träning =(

2009-07-15 @ 13:40:49
Adress: http://snostjarna.blogg.se/
Detta är skrivet av: Sandra Marinoni

sv; om jag inte minns fel så är dom från urban outfitters

2009-07-15 @ 15:09:50
Adress: http://marinoni.blogg.se/
Detta är skrivet av: TN

Hej! vart har din mamma beställt skorna? :D

2009-07-15 @ 19:00:26
Detta är skrivet av: Stina/Kakan/PG/Guchie

TN: På Haléns :D Faktiskt ^^ Trodde inte sånt snyggt fanns där :P

2009-07-15 @ 20:44:51
Adress: http://ztiiina.blogg.se/
Detta är skrivet av: Linda-Pauline

sv; Tack! :D

Hah! Fan vad jag har blivit tillfrågad om att färga hår på folk på senare tid. Tror alla att jag är nått slags proffs lr? :D Haha! Njae, jag svarar som jag gjort till alla andra. Jag har tyvärr inte tid, men kanske i framtiden :)

2009-07-16 @ 11:45:02
Adress: http://lindapauline1.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback