♥ Naglar

Konnichi wa!

Idag kände ja mig lite extra färgglad! Så jag tog och målade mina naglar väldigt färgglada oxå! :D Får se om dom håller sig så fram tills fredag lr om ja måste måla om dom .. Hmm vi får se :)



Hah :D visst blev dom söta ;P Okej jag har inte världens finaste händer men jag gillar dom :D Mjuka och sköna e dom iaf, de har ja fått bevisat för mig ;) Thaha.. Lite småknubbiga, men de skulle inte vart ja om dom inte va de :D

Nu ska jag gå och hänga tvätt!!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: ♥ Din E

AAAAW! Så helt sjukt söt blogg! Jag ska lätt promota dig i min blogg! Shit, så söt du är ^^ Puss på nosen!

2009-11-24 @ 12:21:14
Adress: http://www.baramellandigochmig.blogspot.com

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback