♥ Miss Fixit

Konnichi wa!

Hua.. Nu har ja suttit i telefonkö till halva sverige känns de som. Kom hem från Johan i morse runt halv 10. Han släppte av mig på station när han åkte till lägenheten för att fixa lite mer på renoveringen ihop me farsan sin. Börjar se ruskigt fint ut där! Kommer bli sketbra när de e klart :) Iaf.. När ja kom hem höll morsan på och planera lunchen. Så ja tog ett glas juice och satte mig ner me min "mellis".. Till lunch blev det stuvade makaroner och korv. Så enkelt men såååå gott! :D Skitlänge sen ja åt de nu.

Sen satte ja mig och börja ringa runt.. Hade ett par ställen att ringa till så ja tänkte de e lika bra ja betar av alla på en gång.
  • Komvux: Fråga angående poäng / termin
  • Telia: Fråga när jag kan säga upp bredbandet
  • Kreditor: Nå betalningsjox
  • Dietisten: Boka ny tid
  • Härjedalingen: Boka av bussen hem från Sthlm
  • Y buss: Boka av bussen till Sthlm
  • One.se: Avsäga mitt webhotell
  • Försäkringskassan: Kolla när jag får min utbetalning + summan.
Så telefonkö hela dan e ju inte så himla kul. Kom tyvärr inte fram till komvux, dietisten och härjedalingen. One.se befann sig tydligen i Danmark så ja bestämde mig för att maila istället då ja inte e världsbäst på danska och kände inte för att prata engelska + ringa utlandssamtal. Mailade även härjedalingen för efter 30 min i telefonkö så tröttna jag. Komvux hade semester till 10 augusti. Hur tusan jag ska hinna söka efter de vet jag inte. Ja får väl ringa på deras mobil istället då. Isf gör jag de i morgon för nu ska jag tvätta efter helgen hos Johan. Dietisten ska ja upp tidigt i morgon och ringa. Så får vi hoppas på att jag tar mig upp tidigt även då.

Men nu ska jag studsa ur kläderna och slänga dom i tvätten.


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: sara

hej ! du det är med telia kan lätt kolla upp på datan ? om du loggar in på telia med din kod som du ska ha fått eller du kanske inte har en sån? för där kan man se sin bidningstid och fakturer och skit. ;) lättare än att ringa och sitta i kö ;)

2009-07-21 @ 16:22:34
Detta är skrivet av: helena

frågestund på min blogg så kom in och ställ en fråga!

2009-07-21 @ 21:26:30
Adress: http://tiiingeliiing.blogspot.com

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback