♥ Hjälp

Moshi moshi.

Dagen börjar med nått väldigt tråkigt för mig. Läste på Aftonbladet att mina pojkar i EMD har blivit bestulna på 10 års arbete i form av datorer och hårddiskar. Under spelningen i Båstad har nån brutit sig in i deras hotellrum och snott 2 datorer och en väska med tillbehör och hårddisk. 10 års arbete är borta. Så som privata bilder och andra saker. Musik som inte går att ersätta.

Ni kan läsa om det i min och Marias EMD blogg här: http://emdtour.blogg.se/2009/july/emd-bestulna-pa-ar-av-arbete.html

Så himla tråkigt :( Jag vet iaf att grabbarna skriver egen musik och inte är som andra "pojkband" som vissa påpekar. Sen va folk säger de skiter ja i. Men att hacka på grabbarna i en situation som denna är bara hjärtlöst. Jävla idioter rent ut sagt!

Hoppas för all del att ni får tebax grejjorna! Håller tummarna för det. <3


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Men suck vilka tragiska människor det finns.

2009-07-08 @ 14:07:48
Adress: http://hush.blogg.s
Detta är skrivet av: Maja

Vad sur man blir :@

2009-07-08 @ 16:13:23
Detta är skrivet av: mary

det är så himla tråkigt då sånt händer. men det är bra att E.M.D. skriver egen musik också, å inte bara lutar sig tillbaka på låtskrivare. men de är inte enda boybandet som skriver låtar själv.

2009-07-09 @ 12:47:51

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback