♥ Flagnar

Moshi moshi!

Hmm.. ja började att flagna på näsan... sen fortsatte ja flagna på pannan... sen började ja flagna på bröstet och axlarna.. nu flagnar ja mellan brösten oxå... ska de sluta nångång? *suck* ... Smörjer in mig men de verkar inte funka.. Amarna har då låtit bli och flagna iaf.. Läre ju inte bli nå mer sola heller nu på ett tag för de ska tydligen bli regn i typ 1½ vecka fram.. Kul värre! Får boka solarietid istället tror jag.. ska ju ändå ner och fixa fötterna på spat här. Kanske ska boka ett par soltider innan helgen istället. Ska ringa och fråga på en gång.


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Anna Almén

haha jag sa ju att du hade bränt dig :)

2009-07-11 @ 20:46:25

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback