♥ Fixing

Moshi moshi!

I morgon blire Sundsvalls gatufest för hela slanten! Va meningen att ja bara skulle upp för EMD först men när man såg hur mycket biljetten kosta så vare fasiken inte värt det. Så ja kollade om de fanns nå annat jag oxå vela se, för ja vela ju verkligen upp på EMD. Så ja kolla och fick lite nostalgikänsla när jag läste att Ace of Base skulle uppträda alldeles efteråt :) Jag va skogstokig i dom när ja va typ 12 haha. :D Visste inte ens att dom höll på längre? Sen såg jag att Jerry Williams var vid midnatt och den karln kan ju verkligen sina moves! Sen blev de Marmeladorkestern och Shake oxå. Så nu är de klart värt dom 370 kr som biljetten kostade! :D Yaay!

Jag och Majja möts nånstans vid busstation i Sundsvall strax innan 2. Tiia kommer ner dit oxå :) Ska bli skojj å hänga me brudarna ^^. Sen kommer lite EMD knoddar upp oxå vad jag vet. Tyvärr ingen som stannar på själva koncerten :( Lite trist. Men får iaf träffa Alicia, Emma (antar Bea hakar på oxå?) och säkert nån mer :D Nina bestämde sig för att åka upp oxå så nu blire ett litet EMD gäng! :D

Men för att dagen i morgon ska bli av så läre jag göra en del saker först. Som dessutom kan bli lite problematiska om nu åskan kommer som alla tror är på väg in. Saker som ska göras är.
  • Ladda batterier (mobil, kamera, mp3 mfl)
  • Tvätta
  • Hämta ut pengar
  • Packa en liten väska
Okej de va kanske inte så mycket som behövde göras ändå :P Har ju ändå slängt in tvätten i maskin som är på för fullt. Packa väskan tar inte lång tid för de enda jag ska ha med mig är tandborste, tandkräm, lite smink och ett nattlinne :P Och i värsta fall kan batterierna sitta i över natten om de skulle börja åska nu ikväll (nej vi har ingen åskledare).. Pengarna skulle morsan fixa när dom åkte till graven (blir tvungen å låna av dom över helgen då F-kassan segat utbetalningen av mina pengar, så ja får dom inte förns på måndag.. Mäh!).. så.. äh jag är ju typ klar :D haha. Ska bara duscha å fixa mig i morgon ;P

Såg en supersöt ring oxå som jag gärna vill ha! Jag är ju totalt jättefrälst i sånt där sockersött. Och titta, är den inte bara FÖR söt!! :D Riktigt Stinig ^^


E den inte söt :D Haha.. en liten cupcake ^^.. 299 kr på Mi Lakji. Hmm.. Om ja får ihop de på bloggar ska jag ta och köpa den :D Absolut ^^ hihi

Nä nu ska jag ta och pysslish vidare här hemma!


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: sandra

kommentera gärna min blogg :)

2009-07-01 @ 20:18:48
Adress: http://littlesandra.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback